Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Måna - 9 oktober 2013 07:51

Så känner jag mig denna morgon...
Do,do,do,don't!!!

Halv sex gick jag och Joel upp.
Mota upp Stefan ur sängen 06:10.
Bella kissprov.
Hästar ut-insåg att jag glömt å släcka till dom igår(?)
Nicki ut.
Väcka och Göra ordning Lina.(lät Nicki hoppa upp i sängen och väcka henne!Lina blir så otroligt GLAD när någon av djuren väcker henne,då blir hon inte så arg som hon kan bli på mig och Stefan)

Å vi är inte i närheten av kaos,som igår;-)
Joel är inte på humör idag;-( å han som sovit heeeela natten:-)
Men...om man tar förstoringsglas och kikar i munnen,kan man skymta liiiite vitt i tandköttet!!!
Tänder...ATT dom kan ställa till med så mycket trassel;-(
Måste göra sååå ont på dom små;-(

Så fort kaffet är slut-så jag försöka ta mig ned och göra klart stallet!
Veterinär 18 ikväll...så borde nog inte vara hemma FÖRE 19:30:-/
Vi får se vad Joel mannen säger om det;-)

Dagen till ära,när jag ställer mig på vågen-visar den minus 40kg sen Joel föddes!!!
YES!
Nu är det bara "lite" till å "lite" mera-tills jag SJÄLV är nöjd:-)

Igår såg jag att en släkting till mig startat en fb sida,där hon lägger ut saker som hon rensar ur huset,till salu!
Smart...DET kanske man skulle ta och göra...har ju en HEL del saker som skulle behövas rensas bort.mycket känns dumt att kasta oxå....
Ska fundera på saken;-)

Kopp numero tre med kaffe.
Joel far fram som en storm i köket i sitt åk-don;-)
Nicki tuggar på sin leksaks banan.
Bella surar(jaa...jag förstår henne till fullo)
Å Lina åkte för tio minuter sedan...!

Vi säger:HEJ och välkommen till Hajk!

Den HÄR skulle passa mig som handen i handsken;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards