Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Måna - 26 oktober 2013 07:57

Startar 05:15 med:
En Joel som bajsat fullt och över!
Bella kissar inne.
Att Bella kissa inne var lite mitt fel...då jag valde att gå upp till Joel,innan jag släppte ut Bella...dumma,dumma mig!
;-(

Vc igår,och har fått bronkit!
Uber starka antibiotika tabletter och hostmedicin som man får hjärtklappning av-yeah!!!

Fyndade ett lila regntäcke till Lollo på Facebook igår!!!!100:-+ frakt 80:-,HELL YEAH!!!!!
Lycka!bara hoppas att det är i fint skick som utlovat:-)
Nu ska jag BARA få dom andra täckena sålda...
Skulle kanske egentligen iaf ha ett vintertäcke till Leotine...mmm...
Iof ska Netta uppåt Örebro till veckan tur å retur,träffas och byta saker/pengar,så om hon är snäll-kanske hon kan gå in på Börjes och köpa ett täcke,så slipper ju jag frakten:-) ska kika in på webben och se hur dom ser ut först:-)

Nu är det dammsugning som gäller.
Undan plock och sen ska jag försöka att åtminstone skriva ut EN bild på nya skrivaren!
Allt funkar-fram till utskrift...där är det stopp,och den lilla äckliga maskinen säger att det inte finns något papper!!!:-@

Capish!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards