Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Måna - 15 oktober 2013 08:07

Och det ljusnar inte.
Det blir inte bättre.
Jag ska vara hos vet. 11:40 idag med Bella,lämna in kiss prover från igår.
Och idag tar jag det fruktansvärt tunga beslutet att boka en tid för att låta henne somna in...;-(
Kan inte fatta det här...
I början av året hade jag mina tre fina hundar hos mig.
Oliver.
Cher.
Bella...
Och nu försvinner den sista från mig...
Kan inte andas...!

Å jag vill inte sitta där på golvet igen...
Vill inte åka hem med ett tomt koppel hängandes i handen...
Jag vill inte det här!!!!

I det mörka,är jag ändå säker på att någon väntar på henne där på andra sidan...
Fina Cher.
Jag är rätt övertygad om att hon står och väntar på Bella.
Att dom kommer springa iväg tillsammans.

Bella,Bella,Bella...
Mattes "krångel apa"...jag har iaf fått nästan sju år tillsammans med dig<3
Å även du får en stjärna på himlen!

Nu tar vi oss genom denna dag,och ser hur den slutar!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards