Alla inlägg den 4 april 2014

Av Måna - 4 april 2014 09:03

Ny dag nya tag!
Börjar dagen med att Joel INTE är på humör...10 minuter senare kommer en Lina ned som inte heller är på humör!Yeah...eller nått...!

Dagen idag?!överleva på bästa sätt..!
Jag är trött!varför så trött hela tiden???spelar ingen roll om man lägger sig tidigt eller sent-lika trött ändå!trött,trött,trött...

Solen skiner på ett kallt Stickninge!våren hallå??!!
Kalla nätterna och mornar....
Men om det inte börjar blåsa idag-får vi nog en fin dag:-)

Igår åkte jag och Joel till Ica maxi och handla!
På parkeringen gick en utländsk kvinna och tiggde pengar.Flög på folk,följde efter dom till bilarna och tjata med sin jävla mugg!
Vafan?!
Jag vart förbannad!!!
Hatar tiggare....sorry...men jag gör det!Och när dom börjar bli påstridiga...ett NEJ är ett NEJ för fan!
Låt mig vara ifred då!!!

Joel har sakta börja stödja på sitt ben!vågar sig på,lite haltande,att gå med gåvagnen i köket-det går åt rätt håll;-)
Men han äter just ingenting....

Imorgon hundkurs med Elsa!Å det har kukat ihop sig lite granna...!
För det mesta flyter det lixom på...så länge inte jag ska göra något speciellt...men det är då det som regel alltid kör ihop sig:-/
Jag.är.van.men.blir.lika.frustrerad.varje.gång
Fick mail igår om att Nicki kommit med på vardagslydnaskursen på Kumla bk.
Yeah!kul,samtidigt som jag kan känna "skjut mig"!

Skruva upp humöret några doser inför dagen!
Faktum är att jag är sällskaps sjuk...sjukt sällskaps sjuk;-(
Har druckit kaffe m grannen 4/5 dagar denna vecka...!
Så...rappa på å få igång på den här dagen...!
Hoppas att den inte blir alltför lång!!!!

Igår,1 år utan min Cher...
Tiden går så fort...Och kikar lite på bilder på henne,och minns med glädje i minnet.
Min fina,stora,buffliga,boffande Busa <3

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards