Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Måna - 9 juni 2014 10:36

Jag konstaterar denna morgon att det positiva med att ha gått ned i vikt(bland annat)är att jag obemärkt kan ta på mig ett linne och strunta i bh'n.
Det negativa med att ha gått ned i vikt,är att jag inte har några tuttar kvar,och dom små som existerar lyckas då fan hänga som urvridna tepåsar!

Så det är måndag idag.
Solen skiner och tvättkorgarna är tomma!!!
Tisdag,onsdag och torsdag...sen tar Lina sommarlov!!
Helgen är uppbokad och veckan innehåller pressning av mig själv för semestern.
Det har lixom stått stilla nu...:-/

Målade tånaglar fräschar upp fötterna och jag hoppas att det drar åt sig uppmärksamheten från mina fula ben!jag vet att jag tjatar om mina fula ben...men jag hatar dom verkligen!
Och hokuspokus salvan gav jag upp med!
Svindyr(i längden)och gav inte D minsta resultat..förutom lena ben,och det fixar dove för en relativt billig penning!!!

Behöver färga håret igen!Det är ungefär lika roligt som att göra rent akvariumet...nää...göra rent akvariumet är fan tråkigare!!!

Med stormsteg mot midsommar oxå!
Just nu,idag,känns det som skit samma-har faktiskt lust att bara ta husvagnen och dra!
En mini semester lixom.och jag vet någon som skulle uppskatta det grymt mycket.

Idag får vi besök!!!
Yes!å så KAN vi ju faktiskt vara ute dagen till ära:-) brukar inte klaffa så annars...

Å så budade jag hem nya skor till Lina....som OM hon inte har skor så att det räcker lixom?!
Dom är dessutom för stora...men jag var bara TVUNGEN att ha dom till henne!
Vet vad dom kostar nya,så 120:- var inte alls dyrt!:-)

Joel somnade tillslut och sover än:-)
Han åt så mycket mat igår,så han ville inte alls ha frukost imorse;-)

Idiot säkert!sjukt goda...!!!

Efterrätts festade igår!!Söndagar=svullo dagar!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards