Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Måna - 12 juni 2014 09:19

Sista dagis dagen idag!
Bästisen var där,Lina Pep iväg med detsamma vi kom dit!
Dagen till ära,hade dom likadana tröjor på sig:-)
Tråkigt att det kommer dröja 15 veckor innan det är dags för dagis igen...ja,jo...OM inte jag/hennes mamma styr upp något under sommaren.

Beställde skor härom dagen.
Crocs hade ett par som såg ut att vara kanoners till Joel.
Hittade ett par crocs även till mig:-) som är canvas snor:-)
Dom kom igår,OCH beskedet att dom till Joel var slut:-@ Så.jävla.typiskt
Det var ju HAN som skulle ha,inte jag...
Men men...ännu ett par skor som ska gås in...
Staccars mina fötter!;-)

Har kommit in i någon jävla cp period.kan inte somna på kvällarna(!!!)det går inte...igår vart klockan 00:30 innan jag börja kunna slappna av och känna mig trött;-(
Morgon humöret blir INTD bättre kan jag lova...:-/
Vafan lixom!!!
Är ju trött 24-timmar om dygnet,men sen när man ÄNTLIGEN kommer i säng...nä...

Liten utsvävare igår efter dagis hämtning.till Åsbro.
Hallå?!Hur kan man bo där???
Hittade en sak som jag skulle köpa...kan inte skriva vad,för personen ifråga som ska få denna sak-kan hända denne läser min blogg;-)
Mer om det senare!
Lina och jag tig varsin glass på McDonalds,driven.
En hamburgare till Joel och jag tig en cheeseburgare.
-hej det går bra att beställa.
-hej,jag vill ha en hamburgare.
TYSTNAD.
-hallå???
-haha,ja men självklart!något mer!?
-en cheeseburgare.
Hahaha...tror hon blev lite paff,innan hon kom på!;-)
Nästa gång jag ringer och beställer en pizza,ska jag säga att jag vill ha en pizza:-)

Var in en snabbis på macken innan vi åkte igår.
Det kommer in en pappa med sina två barn.
Jag vet och känner igen det ena barnet,pappan och det andra barnet har jag nog aldrig sett förut.
Barnen studsa in och frågade sin pappa om dom fick slush(?)och han pratade med dom.
Kom på mig själv att stå och bara titta på dom.
Mamman till barnet är en vän,och barnet för mig har ju då en koppling till henne.har ju bara sett barnet med sin mamma och bilder på barnet genom mamman.
Aldrig sett pappan(vet inte ens vem han är) och dom lever ju inte tillsammans.
Och det vart så fel för mig!det vart så himla konstigt på något vis...nästan som om någon hade kidnappat barnet...förstår ni?!
Och det måste ju ha synts att jag stod där och glodde:-/ oooops lixom!!!
Men vad fel i huvudet det kan bli på en!

Den där cheeseburgaren gjorde sitt!
Väl hemma fick jag nå så in i helvete kramp i magen.
Jag lovar,när magen blir så där i kramp-ÄR det skönare att föda barn!!!
Och där fick jag sitta:-/
Satan i gatan.ett under att man inte tuppar av på toaletten!

Nu är det dags å hoppa in i duschen.
Platta håret.
Byta kläder.
Ska nog koppla transporten och dra till Vingåker efter dagis hämtning!
Tänkte Joel skulle kunna vara med sin pappa på em...tänkte JAG då!

N...skynda,skynda!!!

Elsa väntar troget utanför toaletten medans jag duschar.Husse duger INTE till sällskap;-)

Värd varenda krona!!!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards