Alla inlägg den 3 december 2012

Av Måna - 3 december 2012 08:40

Man behöver inte gå ut för att förstå att det är kallt-nej...
Ta upp telen och ligga in på fb och dom 50 första status-uppdateringarna säger mig att det ÄR kallt!
Det är nästan så kallt så vi dör,vi fryser ihjäl minst sagt.
Min termometer visar just nu minus 17,9,det var inte så jag svettades när jag var ute med hundarna-men tog mig både ut och in UTAN å förfrysa en endaste liten kroppsdel!:-)
Fast...övriga Sverige kanske har det bra mycket kallare än mig?!

Liiiite sovmorgon kändes i min värld som låååång sovmorgon:-) ska stöka lite här innan jag DRAR med mig Lina ut till stallet!bort en sväng på em!

Vaknade inatt av att jag satt mitt i sängen och hade allsång på "ja må hon leva..." för fulla muggar!
Den enda som hörde och nog ansåg att någon borde ha tagit hand om mig där och då var Simba,han tittade på mig med ena ögat,kurade ihop sig och somna om,Stefan sov på soffan...klockan tolv gav han upp på mina snarkningar!;-(
Inte lätt lixom!

Nu sista kaffe slurken innan vi drar igång dagen!
-yeah!!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards