Alla inlägg den 15 december 2012

Av Måna - 15 december 2012 22:51

Detta konstiga fenomen!
Varje kväll när jag går och lägger mig,har jag MINST 1 katt i sängen,brukar vara Simba.
Under natten flyttar han INTE på sig-mest Nala och Cider som kommer,sover en stund-går!
Stefan plogar snö-existerar inte ett endaste djur i detta hus!
Alla är som bort blåsta-puts väck!
HUR kommer det sig!???
Det är väl NU när jag är själv i sängen som jag vill ha sällskap-men nää!!!

Tjuvat på chokladen min dumma fan,så har ont i magen:-/

Sjukt trött,men lite orolig för att somna!
Senaste två veckorna har jag börjat gått och pratat i sömnen...senast inatt mota jag iväg Oliver från hundkorgen,för att kunna flytta på den och komma in i garderoben och leta efter en duk tydligen!
Stefan rev väl i ordentligt att jag skulle lägga mig igen(han är lite less på detta)
Jag,sovandes,svarar honom:Du,jag sover inte!!!!!
Sen mumlade jag vidare om att jag inte sov och försvann in på toaletten!
Inatt är jag själv....ingen som en jan försöka få mig att sluta!
Kanske skulle be någon att hänga undan bilnycklarna-sä jag inte får gör mig att åka å köpa mjölk eller mått sång:-S

Men nu,ett försök till att sova (hoppas att D sura uppstöterna jag dras med inte blir så illa:-/

Av Måna - 15 december 2012 16:44

Lördag.

Har varit en lördag med snö + storm som faktiskt HAR varit snöstorm.

Har nästan precis slutat,och Stefan blir utringd på en gång.

Ingen annan,jag lovar,ingen annan kan ha så mycket panik över att vara själv hemma över natten som jag har nu...

Försöker andas lugnt-men d e svårt!

Lina har ont i magen...och rumpan.

stopp som blivit lös istället.alltid är d nått!

men....tycks ha lugnat sig liiite nu.

 

dagen har nog spenderats mest i soffan.

Lina off

jag off

och stefan lite off.

Men man behöver sådanna dagar oxå-när man bara är,tillåter sig att vara det.

Duhade och satte på mig pyjamasen efter det:-)

och gjorde pizza till middag.

Har iaf inte funnits så mycket alternativ till dagen...med saker att göra.

 

Har fått en stor snöhög utanför köksfönstret.

Och imorgon ska det vara 0 gradigt ute-så kanske Lina kan hoppa och leka sär i en stund;-)

Stefan kan säkert göra den mycket större om så önskas;-P

 

 

 

 

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards