Alla inlägg den 4 december 2012

Av Måna - 4 december 2012 20:26

Är en dag,som jag skulle vilja rulla ihop mig till en boll i soffan,under en filt,gråta en skvätt och beklaga mig lite för någon som lyssnade.

Ligga där ett tag,tills krafterna åter strålar i kroppen och jag självmant skuttar upp igen.Så där strålande glad...

Men idag är det svart hål,finns ingen ork och mår allmänt skit dåligt!

 

Proverna var iaf BRA imorse:-)

Sån tur för mig.

Kan jag släppa det...ta sikte på torsdag och nästa grejja.

 

Även om jag och Lina sov middag tillsammans idag efter hennes bad.Så är jag trött,skit trött nu med.Lina som faktiskt nästan aldrig brukar somna-sov som en tok!:-)

Tror hon behövde det mycket väl!:-)

 

Stallet sent,och kände inte alls för att gå ut och göra det idag.MEN,som vanligt(nästan)släpper det efter några minuter där nere:-)

Hästarna kom in som mumintroll!

Fick komma in tidigare idag-så Lina hann pyssla lite med dom oxå!

 

Nu dega i soffen en stund till innan sista rycket.

Jag hoppas på en bättre dag imorgon-då jag tänkte baka lite granna:-)

Låter inte mandelmassalussebulle som något smarrigt???

 

Ciao!

 

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards