Direktlänk till inlägg 18 februari 2015

Nakenbilder(!)majonäs doft och 60 år!!!

Av Måna - 18 februari 2015 09:09

igår fick jag tummen ur och sorterade och packade undan alla leksaker som övertagit rummet uppe!!!yes!!!
Röjde undan så gott det gick för att kunna starta ordning projekt måla...
Taket...måste komma på vad jag ska göra med taket bara....:-/
Det reder sig!!!

Idag har Lina vaknat på ett riktigt skit humör...
Överleva!!!
Inte på humör för värst mycket själv heller.
Skulle behöva åka och handla,det ekar i kylskåpet...!Men tänker att vi klarar oss i TVÅ dagar till...eller???
Stefan mummla något om att baka eget bröd och slakta en gris för att överleva tills dess(!)
Ha.ha.ha
Visst...baka eget bröd,är gott;-)Men jag tycker man tröttnar fortare på det än köpt bröd....

Tog och spruta på det där rengörings medlet på madrasserna igår.Hoppas att det funkar!!!Dom ligger på "tork" inne i matrummet.Vi ska inte ha folk hemma på bra länge,så gör inget dom ligger där!
När jag sen ska få med Stefan till Ikea....är en annan fråga!!!
Vi ska köpa nya madrasser till våran säng och en byrå till Joels rum,till Joels rum är det ju dock inte panik:-) men om ändå Hästtransporten skall släpas med dit-kan vi ta allt på samma gång!!!
Skulle även behöva köpa färg...
Evighets projekten i huset....:-/

Idag fyller kära far 60 år!!!
Han känns inte som 60!!!!:-) inte det minsta,inte alls faktiskt.Tror dom stannade i 40- års åldern för mig;-)Men själv blir jag äldre...
När han fyllde 50,slängde vi in Pysen på sängen åt honom....Hahaha-galet!!!Jag minns hur jävla nervös jag blev just kvällen innan:-O
Det är 10 år sedan nu...(!!!)vart tar tiden vägen???
Lillebror har lagt bud på en lägenhet i Karlskrona(!)vafan???KÖPA LÄGENHET???
Asså...han fyller 25 i år....klart att han växer upp han oxå och blir stor....men känns helt gaaaalet!inte i min värld...
Tänk när jag själv är där,har egna barn som köper lägenhet/hus....:-O uj uj uj!!!

Ungarna har ätit smörgås med majonäs på...Det stinker majonäs...vilken äcklig doft det ÄR!hur kan man ens tycka att det är gott på smörgåsen???
Majonäs lixom???

Vi kickstartar mot beach 2015 nu!Legat på latsidan alldeles för länge nu:-O
Det här går ju inte!!!!;-)Blir ingen ordning av å hålla på så här heller....
Jag är inte klar,jag är inte där än.
Nu jivlar!!!!!Biter mig själv hårt i läppen och slår huvudet i bordet;-)
Det.är.så.jävla.tråkigt
Men...mår bättre SEN!!!
Har jag lyckats tagit mig hit-kan jag ta mig längre:-)
Februari nu...sätter upp del mål,slut mål och planerar.
Själv disciplinen...det är den som jag kan ha lite problem med;-)Vi kommer inte riktigt överrens veckans alla 7 dagar:-P

När jag rensade på Barbie dockor igår,vart jag ståendes med två dockor.Den ena dockan från 80-talet och den andra från nu...alltså en model 2013/2014 års modell!
Sjukt!!!
80-tals dockan är smal,men ändå lite lår på henne...men nutids dockan...hysteriskt hur den ser ut!!!!!:-O
Ursäkta naken bilderna nedan;-)

Nu drar vi igång denna dag.
Ska fundera över handlingen...eller om vi stapplar oss till fredag.
Kanske skulle tvinga med mig grannen till Ica maxi...;-)
En annan tanke slog mig imorse...ska överväga och fundera på det...kanske även kan ro det i hamn....
Räknar ned dagarna till Ullared!!!:-)OCH ännu har jag inte investerat i ett enda klädesplagg;-)
Choop choop!!!!

80-talets Barbie!Lite lår...dock väldigt smal midja!

2013/2014 års modell Barbie....Sinnessjukt!!! Överkroppen har gjorts smalare.
Brösten mer "onaturligare"(enligt mig) ansiktet är mer "fejkat" men hennes ben här,ska vi ju inte ens tala om....två stickor,det är ju bara då onaturligt som det kan bli:-(

 
 
http://kakansmatbakblogg.blogspot.se/

http://kakansmatbakblogg.blogspot.se/

18 februari 2015 16:20

Behöver du fler kartonger? ;)

http://kakansmatbakblogg.blogspot.se

Måna

19 februari 2015 11:35

Jag klarade mig på kartongerna jag fick av dig:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Måna - 20 augusti 2023 08:51

Igår firade vi här hemma. I veckan fick jag godkänd F-skatt, så nu har jag min enskilda firma! Blev lite nervös faktiskt? nu då lixom? Vad händer nu? Det är ju ganska stort ändå. Även om jag har svårt att lägga utrymmet åt sidan så måste jag gö...

Av Måna - 12 augusti 2023 18:59


Äntligen välbehövlig SOL! Varmt och skönt här nere hela dagen. Passade även ypperligt bra eftersom vi rev tältet idag och satte upp det lilla tältet. Det var större än jag förväntat mig? så bara på plus. Så mesta delen av dagen har gått åt att p...

Av Måna - 8 augusti 2023 16:24

Hade lovat ungarna att vi idag skulle åka till Marieberg. Jag kan bara erkänna att jag hatar det. Jag är inte alls imponerad av det stället längre? tycker mest att det är krimskrams. En gång i tiden var Marieberg bra. Sen det där med att handla k...

Av Måna - 1 augusti 2023 20:52

Vi packade ihop och åkte hemåt, jag och J, i onsdags. Han hade hemlängtan och jag hade sagt att det var han som bestämde när vi skulle åka hem! Väl hemma efter dryga 3 veckor borta väntar en hel del tvätt,en hel del avsaknad av mat i kylskåpet och ...

Av Måna - 25 juli 2023 10:28


Vi stannar en dag till? och kanske ännu flera dagar? vi får se helt enkelt. Idag kommer J?s kompis hit så det lovar upp lite granna för honom. Dom har gått om varandra lite granna i sommar-tyvärr! Hon har varit här när vi inte har varit här och vis...

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards