Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Måna - 3 januari 2015 20:14

jävlar i havet vilken dag som passerat!!!!!
Kan fan inte säga annat:-/ för att kort resumera den,skulle jag använda orden:Ung-jävel,hund-jävlar och huvudvärk!
Högst upp på mina listan ligger Lina på delad plats med Elsa:-@
Tätt efter Nicki...och jaa,Joel klarar sig från den listan idag!:-)
Ibland brinner det i huvudet på en....som typ idag!

Dagen avslutades nere hos farmor och farfar i kaos!!!!!
Detta bidrog till årets (hahaha) värsta huvudvärk hittills!!!!
Stefan och barnen åkte bil hem och jag GICK med hundarna,som inte dom heller skötte sig så värst bra där nere...
Elsa freaka ur TOTALT!Fick ingen som Hellst kontakt med henne....efter typ 2 timmar damp hon ned i en hög på filten av ren utmattning....
Hon får hålla sig borta från farmors kakor och bullar ett tag tror jag!
Farmor matar inte bara barnen;-)
Elsa klarar inte av det...hon som redan är totalt freakad på mat!
Men nu,är dom utslagna båda tjejerna:-)

Imorse...eller på förmiddagen,satte jag mig ÄNTLIGEN och skissade på min tatuering.
När jag la ned pennan,kände jag mig riktigt nöjd.
Det är den på armen som ska fortsättas och ändras på:-)
Har tagit beslutet att säga farväl till min döda ödla oxå...
Går inte att liva upp honom...han är tyvärr platt och ful och kommer så att förbli!Jag har bestämt mig för att gadda över honom....säga farväl!
Kan ju för faaan inte gå runt med en död ödla på benet längre.....det kan omöjligt bli värre;-) så ska skissa på den tilltänkta;-)
Det blir bra!!!

Igår åkte jag in till stan och köpte en present till Stefan!
En stycken samsung smart tv LED 55"!
Jag köper ju det jag vill ha i tid och otid,och vet att han kanske inte riktigt gör det-även om han pråmt hävdar det!!!
Så jag slog till,involverade grannen som skjuts till tv'n hem oxå!:-)
Woop woop!
Om han blev glad Stefan? OH JA!!!
Han blev riktigt glad:-)
Åh under kvällen sen,var vi BÅDA sjukt,sjukt imponerade av bilden på tv'n!Jisses Amalia säger jag,helt otroligt!!wow helt enkelt!:-)

Så har denna lördag snart passerat!
Imorgon söndag....vi får se vad dagen erbjuder:-)
Hoppas iaf att fröken Lina vaknar på ett strålande humör!!!Vi skulle behöva det,hela familjen!!!!:-O

Grattis Axel på din födelsedag!
7 år skulle du fyllt idag...
Du är saknad,du fattas oss....så ofattbart!
<3

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards