Alla inlägg den 23 januari 2015

Av Måna - 23 januari 2015 10:20

vi kör igång denna fredag med en TIDIG morgon...
Hade ställt klockan på 06,DÅ var redan Joel vaken...
Skynda mig till å släppa ut dom 4,innan Joel skulle tröttna!
Vovvarna kom ut allt eftersom.

Ändå har det varit relativt lugn start på dagen!:-)
Bortsett från Joels mani att lyssna på "hjulen på bussen" på ryska...om å om igen...:-O
Iof kan jag ju lägga det på merit lisan nästa gång jag ska söka jobb!
*språk:Svenska,Engelska,kan "boka" en dejt på tyska samt sjunga hjulen på bussen på ryska:-)

Lina kom ned till sängen inatt igen.Vaknade vid 01 att vi två låg som två packade makrillar i en konservburk(!)
Varför vägrar ungen att sova i Stefans säng??
Jag vräkte över henne till hans sida.
Hon har även gått å fått hosta,IGEN!:-/
Typiskt....

Igår rök hundarna ihop...
Dom har varit rätt spända mot varandra ett tag nu:-(
Visst...dom ska båda in i löp,men även så ÄR Nicki sur k*k!:-@
Blir så jävla förbannad på henne!
Elsa fick då ett jack i örat...som blöder!
Imorse var det lugnt,tills hon kom in i köket och skakade till på huvudet,då började det igen:-/
Hon får ligga i grovköket idag,har försett henne med ett gott tuggben:-)
Får byta plats på dom under dagen,vill inte att dom är ihop och rajjar nu!

Paddorna har gått varma denna morgon!
För att bidra med lugnaste start på dagen får det bli så ibland!Linas padda är skum...den spelar lixom sina appar för sig själv...och JAG vet inte hur man får dän dom:-/måttligt störande...

Älskade ungar:-)
Även om det varit full rulle och lite jobbigt i två dagar nu,så kan man inte säga annat!
Hur skulle man klara sig utan dom?
Mellan slagsmål och gnäll när dom är så där gosiga och underbara...Då man glömmer bort att det 5 minuter innan varit världskrig!<3
Dom kan verkligen konsten att få mamma hjärtat att smälta;-)

Kånkade hem mina ungar på en Bob igår från farmor!
Två hundar,två ungar,två ficklampor...det var lixom självklart att det skulle misslyckas från början!;-)
Å halt under nysnön....
Repet var en aningens för kort...men vi kom hem,japp,och jag var genom svettig!!!
Lina ramlade vid ett tillfälle av boben...kan gå så när racer-mamma är i farten;-)

Idag ska jag baka pizza!
Lina vill gå ut på eftermiddagen,vi får se hur det blir!
Det är ganska kallt ute...minus 10!Men solen skiner:-)

Vardags bild från igår...hatar att skala potatis...men ibland nödvändigt;-)

Formosa och Thifany!

Ny duschad Elsa...därav ser det ut som blodbad(!)

Varför är det alltid som vackrast när det är som kallast?

Saknar sommaren....

Åh...HOBBERT!!!<3

Älskling!!!<3

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards