Alla inlägg den 2 november 2012

Av Måna - 2 november 2012 21:30

och jag har haft en vidrig dag!-yeah...!

Lina har inte alls,inte det minsta,inte den minsta alls varit på bra humör.

Gapat och skrikit,vägrat och slagits.

Uj uj uj!Precis en sådan födelsedag man önskar sig som mamma...eller?!

 

Har iaf mellan varven gjort After eight kaka,dumle grottor och smörgstårta till imorgon.

Hann med att göra chipsgryta,vila en stund i soffan medans den galna ungen fick sitt fredagsmys...jaa...och allt det andra vanliga som jag alltid gör.Pratat i telefon!

 

Ska bli grymt skönt att få gå och lägga sig kan jag lova!Jag ska bara äta upp mina POLLY,det är jag ju absolut värd idag,på min födelsedag och allt!

Tog även en lång kvällsdusch...

Tips:Glöm inte en mozzarella ost i kylskåpet...Den annars så vattninga förpackningen hade svullats upp till överspänd och sten hård-jag hann få den till diskbänken innan det exploderade.

det luktar rötten äcklig spya i hela mitt kök,och även jag(fast jag har duschat)

 

 

Av Måna - 2 november 2012 08:15

Idag är min födelsedag!!!
Å...det är precis som vilken dag som hellst.
Inte sovit alls bra inatt,mest legat och stirrat på det blåa skenet från klockradion,som jag fick av mig själv från Stefan igår!
Är en sån här manick som man stoppar iphonen i,så laddas den och man kan spela spotify tex!
Hittavrn sådan på maxi igår-inga pengar just för den lilla!

Stefan gick ut när jag kom in från stallet.
Inget grattis
Ingen kram
"ses sen"
SÅ romantisk är min man,ska NI veta!!!
Men hipp hipp-mitt lilla hjärta är på strålande humör!!!
*ber till gudarna att det håller i sig!!!*

Glömde köpa en sak på affären igår:-/så måste ned till fjugesta idag...suck,suck,suck!
Å jag som har bestämt å baka...kanske inte vaknade med meningen "vad roligt och baka idag"...blev inte mera gladare när jag insåg fakta,att mina händer är så förstörda dagen till ära-att jag inte kunde öppna tuggummi paketet på bänken!
Yeah....eller nått...
Men vad fan,ni känner ju mig va?!?
På't bara,blir som det blir när det inte blev som det skulle!

Dagen börjar nu!
(bilen blev skitig på vägen fram å tillbaka till eurostop,men hann knäppa EN bild som ren!)

Adventskalender till katten!?får det lov å vara det kanske?!!
Ja men absolut,jag tog och scannade tre omedelbart...eller???
Nää...kan nog inte i min vildaste fantasi föreställa mig den ramsan Stefan skulle rappa för mig när han såg det;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards