Alla inlägg den 26 november 2012

Av Måna - 26 november 2012 08:50

Bilder på tvåsits-soffan Molly:-)

Av Måna - 26 november 2012 08:48

Tvåsitts soffan Molly har flyttat!
I lördags kom nya ägarna och hämtade henne:-)

Att det kan bli så fel?!?
Fattar inte!
Men det blev helt galet fel med Molly.och jaa...inte sjutton bar hon någon barnponny?!
Inte till mitt barn iaf...!
Så innan hösten hemma-stadga sig och vi blev mer fästa vid henne-åkte hon ut på annons efter 3 dagars ägo!på lördagen kom en familj och tittade på henne och blev storm förtjusta och köpte henne:-)
Jag hade tur!!!

Fortsatte att lika smått efter andra ponny-höstar till Lina... Eftersom hon blev ganska bekymrad över varför mamma sålde hennes häst?!
Så i torsdags följde Jess m mig till Strängnäs-utan Lina och kolla på en liten svart dam!
Och-den lilla svarta damen åkte vi och köpte igår:-)
Lolita heter hon...men jaa...jag har bestämt att vi kallar henne för Lollo;-)

Lina hick med mig lite bekymrad i stallet i fredags och fråga om Molly.
Försökt förklarat 100 gånger att mamma köpt fel häst:-/
"om du fick en ny häst,bad skulle du vilja att den bar för färg då Lina???"
"Rosa!"
"det finns inga rosa hästar..en svart då???en svart med rosa täcke?"
"kanske..."

Sanna mina ord-det FINNS rosa hästar:-)
Så gott som iaf;-)

Vart en lång dag i bilen igår!bästa mamma höll mig resesällskap:-)
Stegan och bror fixade ihop en box till Lollo inne i stallet:-)
Ställa in häst i boxen,kånka in hennes tillbehör-fort in och byta om för att fara vidare till jens&erica på födelsedags fika:-)

Idag helt slut!
Jag överväger att STARKT köpa pizza idag...
Vädret ät skruttans och jag är även trött!!!!
Yeah-måndag morgon lixom!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards