Alla inlägg den 28 november 2012

Av Måna - 28 november 2012 17:58

Vet inte vilket jag tycker är värst:Regnsnön eller blåsten.

Men vill inte vara ute-inte alls,vill inte ens ta mig från punkt A till punkt B.

 

Igår var vi på shopping turneé jag och Lina:-)

Startade på Jysk och inhandlade 8 nya köksstolar.8 stycken...jaa... Jag menar,med vårat stora bord får det lätt plats 6 permanent,och två extra-fast nu har vi bara 3 framme och Linas stol.

Men nu så-har vi stolar så det räcker.

Någon som är intresserad av 4 stycken vanliga svarta stolar???

 

Vi sladda vidare till Hööks,där vi inskaffade en ny sadel till Lina och Lollo.Det blidde en westernsadel,en lila pad och en sadelgjord.OCH så måste man ha hjälm på sig när man rider.Så fick bli en hjälm till Lina med.

499:- för att upptäcka att nästa affär(City Gross)sålde hjälmar för 299:-

TOPPEN glad man blir...eller rent utsagt gaaaalen.

 

City Gross och har nu äntlign inhandlat julpapper,snöre och naturligtvis glömde jag den där förbenade tejpen...!

Lina for runt som en galning där inne,drog omkull och välte vagnen på golvet.

Jaa...TÄNK att det finns sånna människor som har sådana barn...

 

Å så avslutade vi med Granngården där vi fann det vi skulle ut och åka för,från första början-ett fodrat,tjockt vintertäckte till Lollo.

TADA!!!Och på rea dessutom,465:-

DET kunde ju inte bli bättre.

 

Idaghar det blivit dammsugning och lite tvättning.

Vila mitt på dagen,som Lina tyckte att vi skulle göra:-)

Låååång dusch och matlagning.

Soft dag.

Men spelar ju ingen roll,skitvädret ute kan hållas för sig själv.

 

Vi skulle åkte tillbaka med en av stolarna som benet var trasigt på nu ikväll.Stefan skulle med,men sen när det kom till kritan så orkade jag verkligen inte,ville verkligen inte ta mig från dörren till bilen.Ville bara sjunka ned i en ny köksstol och dricka mitt eftermiddags kaffe,och så fick det bli:-)

Vi åker imorgon istället.

Behöver springa in en SNABBIS på H&M.

Kom på att jag kanske inte vill åka på julbordet på fredag kväll i mjukisbyxor.Hoppas att kläderna som jag hittade på nätat finns i butiken på m-berg.

KANSKE att jag inte kan hålla mig och måste åka redan imorgon förmiddag...kanske...vi får se helt enkelt.

Måste styra upp en dejt med Jess oxå,spekulat på hennes kökslampa jue!!

Jess har du kikat vad det var som spruckit?

 

NJu-trötter som en stucken gris...Ha ha ha,kan verkligen inte göra något åt det:-/

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards