Alla inlägg den 23 november 2012

Av Måna - 23 november 2012 17:29

Sista JÄVLA tiden på dagen är kvar att HÄRDAS.

Jag kan inte B E G R I P A...

Stefan kommer in,och det lugna huset,stämningen och barnet-allt förvandlas till en kraftig orkan.

Ungen börjar skrika,gapa,härja och fara RUNT,hoppar i soffan och skriker ännu mer.

Tv-ljudet som inte alls är särskillt högt-börjar dåna i mina öron.

Och så börjar dom kivas.

Bråka.

Tjafsa.

Nej nej nej-Lina gör som hon vill iaf.Nej nej nej!

och jag sitter tyst i mitt hörn av soffan.

Tyst.

Funderar på om jag skulle gå,försvinna,låta dom hållas.

Som om inte sista timman innan läggning är nog så jobbig!

 

Investerat idag.

JAPP!

Jag har investerat i en NY skottkärra.

Den gamla,gröna,klumpiga skall nu avsluta stalltjänst och lämna a v till en silverfärgad,liten och nätt:-)

Kändes hur konstigt som hellst att mocka med den nya.

Men rulla på lättare än lättaste:-D

 

 

Av Måna - 23 november 2012 08:26

DÄR är det ÄNNU billigare...typ så billigt så att MIN JÄVLA affär inte var någon bra affär längre...!

Morr!!!

Av Måna - 23 november 2012 08:23

1dunk spolarvätska 65:- på öob,JAG löpa 3 likadana dunkar för 99:- på karlssons i Mariestad!!!
Bra,fru Hultquist-du gjorde en BRA affär:-)

Sen ser jag att julepapper att slå in klapparna med kostar 5:-/rullen,på icA kostar dom 19,90:-/rulle..,

"priset är skillnaden...."
Ha ha ha!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards