Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Måna - 4 juni 2013 21:10

Ibland kan jag bli så glad över svärmor att jag vill gråta!

"Ska jag ta båda barnen?"

OM du får!!!!!!!

 

Det blidde en eftermiddag utan barn,att få andas lite granna.Att för några timmar slippa tjatet-och få liiite ny energi!

Drog med mig Jess upp till Kristinehamn för att kika på en hästtransport som jag var lite intresserad av.

Men...vid lite inspektion,ett bra pris,och prat...var den inte så intressant längre.

Den hade sina skavanker.

Ja,normalt slitage.

MEN samma års modell som min-och om jag jämför mitt pedant skötta släp med detta...så skulle jag absolut byta ned mig:-/

Men,man kan ju få titta lite granna jue:-)

 

På vägen hem,skulle vi svänga in påå ÖoB.

Jess kunde ta mig sjutton alla vägar i Karlskoga...eller inte:-D

det känns som vi åkt i ALLA rondeller som existerar där idag.

Tillslut kom vi fram iaf.

och lyckades få ihop ganska mycket saker...jaa....

 

kvällen är här.

Ska bli så super-duper skönt att få gå och lägga sig.

Dock är Joel vacken,sitter och garvar för fullt åt allting...verkar som han inte har några som hellst planer på att sova....

 

Av Måna - 4 juni 2013 07:03

Tisdagen börjar med tjafs...:-/
Jabbadoo...eller nått?!
Tjafs om hästarna...bråk om hästarna...
Vi som aldrig,ja...nästintill aldrig bråkar här hemma.
En stycken stressad och irriterad gubbe-som vrålar och skriker att han hämtar älgstudsaren för att lösa problemet.
En stycken jag,som inte har det bästa morgon humöret och som vaknat med en rygg som värker utav bara fan:-(
Men jag kan iaf resonera om problemet...fast inte med honom...tydligen...
JA!!!
En toppen start på denna dag!!!
Nu drog han till Hidinge för att köra skit...blir borta heeeela dagen och lite till:-/

Jag tror jag går och dör en stund....
Skiter i den här dagen.

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards