Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Måna - 3 juni 2013 16:25

Av Måna - 3 juni 2013 09:45

Det blir inte bra.
Nej,det blir inte en bra dag i huvudet.
Känner mig sjukt stressad-över ingenting(eller massor av saker).
Vill gå och lägga mig,och när jag vaknar-har någon annan löst mina bekymmer rynkor i pannan!;-)
Perfekt!!!:-)
Någon frivillig???

Av Måna - 3 juni 2013 08:13

Helgen-puts väck borta:-/
Vad fick vi gjort??
I lördags blev gräsmattan klippt.
Igår åkte tv-hyllan ut till pannan och rummet blev rensat.
Nu i veckan bär vi ned sängen,sängborden och byrån.
Lördagen bjöd ju på ett hej-dundrande bra väder!!:-) mjo...medförde att jag blev bränd på båda armarna och bröstet...

Får se hur det blir å ha sovrummet nere...känns så skumt...

Häst problemet kvarstår även idag.
Hund problemet kvarstår även idag.

Idag,måste jag ta tag i häst problemet.
Jag MÅSTE det!
Och som det ser ut i skrivandets stund...blir det till att införskaffa en till...:-/ lite suckande!
Känns så onödigt!!!!

Kika på eventuella hundpensionat...tanken att stänga in Bella på ett sådant,får mig att må illa;-(
Men det går verkligen inte att ta med henne på semestern:-/ tror inte det spelar någon roll om jag sätter igång och TRÄNAR varje dag med henne....nää...kommer inte att lyckas:-/

Min bror åker till Afrika!
Jag vill inte det.
Vad ska han dit och göra?
Varför kan han inte hålla sig inom Sveriges gränser?!ska det vara bra för,att åka DIT???
Fast jomen visst...han är ju militär...
Men tror inte att någon i familjen hurrar över hans vistelse i Afrika....;-(

Ska idag beställa lite saker till Joels dop!
Alla inbjudna kommer,förutom min syster med familj-som pga någon anledning valt att inte komma...

Nu drar vi igång denna dag med buller å bång!
Joel sover igen.
Fröken humör är igång och stampar med foten där uppe....yesssss!!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards