Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Måna - 30 juni 2013 07:52

Grillkväll igår med grymt trevligt sällskap och god mat:-) Toppen med andra ord.
Lina drack coca-cola och blev överspeedad som en duracell-kanin!
Ha ha ha...typiskt!
Men så kan det bli ibland;-)
Hon slockna på två röda i sängen när vi kom hem,vilket även Joel gjorde:-)

Idag packar vi in familjen och åker till Vintrosa.
Pizza söndag!
Lina ser fram emot detta:-)
Hoppas hon är på bra humör,NÄR hon vaknar.hon har tagit sovmorgon idag.

Vindstilla ute:-/ vid halv sju tiden låg en tjock dimma över hela Stickninge.

Ändringar i planeringen,då bror är i Karlskrona denna vecka!avfärd söndags morgon för våran del.
Lite tråkigt,då jag hade sett fram emot en hel dag i Väckelsång.men jag klagar inte,då han,bästaste bästa Bror-ändå bor här under hela våran semester vistelse!Går inte att beskriva HUR glad jag är för det!!!!
Och HUR glad är inte Bella för det?!:-)

Vi har en uthållighets vecka framför oss.sista skriket innan semestern.dom två,enda veckorna vi har.
Och vad ska vi hitta på?;-) brukar ha en lista på "att göra" saker.inget tvång-men typ platser jag vill åka till,eller resmål att besöka eller saker att göra.
Djurparken är ett,även om jag själv inte är fans av det.80% av djuren består av apor...och det som var det bästa på hela djurparken(enligt Lina)var hästarna...yeah!!!
Vi får se helt enkelt!
Lådbilsladet var ju en hit förra året.
Glasskällan,Lina kanske detta år är på liiite bättre humör;-)
Hon kanske även detta år,kan uppskatta det där tjo-fräsan som dom smäller upp på campingen!ett lekland som är uppblåst!förra året var hon för liten-men nu så!
Annars tar vi det som det kommer-som semester ska vara!

Joel sover.
Lina sover.
Bella sover.
Stefan jobbar.
Tyst,lugnt och skönt en liten stund-bara diskmaskinen och akvariumet som väsnas lite;-)

Det fula,blomster arrangemanget dom jag pynta ihop till Lena igår!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards