Alla inlägg den 29 juni 2013

Av Måna - 29 juni 2013 08:29

Ehh...?!
Inte här hos oss iaf!
Mest dålig andedräkt,beläggning på tänderna och slem i halsen...
Lina står för den allra värsta lukten ur munnen:-/

Lite sovmorgon idag-06:30!woohoo!tur man gick å la sig tidigt igår då...eller inte...!
Datorn och halv tittade på Jägarna.asså...vad hände med thai-ländskan???
Vart tig hon vägen?dom säger att dom skickar henne till flygplatsen...men det förstår vi ju,att dom inte gjorde!
Så vart blev hon av?
Har sett filmen,för länge sedan...och titta inte klart på den igår!

När jag och barnen åkte för att hämta Stefan igår,fick jag parera för en(i mina ögon)GIGANTISK orm med bilen!
När jag körde hem från Trystorp,körde jag över en orm...den var inte platt-den rörde sig heller inte,så jag tror,att den nyligen blivit överkörd av någon av di två bilarna jag mötte.tydligen låg det en överkörd orm även på vänster sidan av vägen!
Vafan?!?är det orm-år iår???
Blä!!!

Dammsugit,laddat en tvättmaskin,Joel somnat igår,Stefan jobbar och jag ska in i duschen!
En helt vanlig morgon med andra ord!

Leotine har kliat av sig sin långa fina man;-( kanske skulle prova om hon kan ha Lollos eksemtäcke.
Varmt idag,och rätt stilla i luften-lider med Manne och Formosa:-/ broms jävlar på dagarna,mygg helveten på nätterna;-(
Lollo och Leotine kan ju gå in i "gamla" stallet-där dom oxå står hela dagarna och hänger!

Lina vart överlycklig igår när Stefan sa att vi skulle hämta husvagnen.
-JAAA!nu åker vi på mester!!!
Nää:-( vi åker inte på semester än,6 dagar kvar...!
8 dagar kvar till Öland.
5 dagar kvar,av packning,tvätt och planering.
SEN,så sitter vi mången timmar i bilen.
Och jag tror,att jag i sista stund,precis sekunden innan jag sätter mig bakom ratten-gömmer Stefans telefon!!!!
Är det semester så är det väl semester?!?:-)

Nähä...fullt ös in på lördagen då!
Skulle behöva åka och handla lite granna,skulle behöva klippa gräset...men eftersom mannen jobbar hela dagen..blir det väl inte något m någe.

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards