Alla inlägg den 11 september 2015

Av Måna - 11 september 2015 20:54

imorse packade jag in kidsen och deras ipads i bilen och styrde nosen mot Stockholm!
Stockholm lixom?!
Så mycket fel som det kan bli...enligt mig.Har inget till övers för Stockholm...inget alls faktiskt,aldrig varit imponerad av den staden,inte det minsta.
Förutom nu...
För Börjes Tingsryd,finns ju tydligen i Stockholm...(Tack för infon ;-) )
Och jag har ändå suttit och skrivit ned vad jag skulle beställa därifrån...så varför inte åka dit?!
Tänkt och gjort:-)
Börjes,HERE we come!!!

Dagen har varit suveränt fantastisk!Jag är så super stolt över Lina och Joel,jag är så glad:-)
44 mil vart det idag,och INTE ett enda bråk,inte ett enda "är vi framme snart",inte ett enda pip!
Dom har varit så DUKTIGA!!!
Lina erkände sen,när vi kom hem-att det var roligt:-)
Hon fick handla det hon själv ville.
Och när vi kom hem,skulle hon PRÅMT cykla ned till farmor och visa sitt nya linne,sin nya täckväst och sina fodrade vinterskor-haha!!!

På vägen hem,stannade vi till i driven.Och jag erkänner bara EN gång att mina barn fick äta i bilen...
Och,sen tidigare,VET jag-att Sveriges bästa godis affär finns i Enköping:-P
2,8 kg lösgodis!!!!
Som ja....jag säkert har gömt:-)

Men jag är trött...jag är så trött i skallen nu...
Det tar på huvudet att köra bil.
Och vägen hem var helt jävla galen?!
Jag kunde bara konstatera,att alldeles för många människor har fått körkortet i cornflakes paketet(!)
Måhända att jag kör för fort ibland...men jag kör fan i mig aldrig dumt.
Gör inga dumma omkörningar,hetsar inte andra bilister i arselet,ligger inte i 70 på 120 väg!!!!:-O

Nu sover barnen.
Jag andas ut i soffan tillsammans med Elsa och Nicki.Mina fina,fina vovvar!
Jag hoppas,att Stefan kommer in snart...innan jag går och lägger mig:-)

Rea på flugtäckena!!!Till Formosa och Thifany!

Regntäcke till Formosa(Rea)

Regntäcke till Thifany(Det är faktiskt lila,Lina valde)

Hund borste(rea)

Lina köpte!

Bara såååå snygg!!!Och denna ska jag INTE ha i stallet:-)

Till Formosa och Thifany,Lina valde färg:-)

Bensnören...dom begagnade hästtäckena jag köpt,har tydligen bensnörena plockats bort på...:-/
"Kätting" i plast till shettisarna.

Lina köpte borste.

Lina köpte skor!

Lina köpte en liten sopborste till sig själv:-)

Lina fick med posten idag...HAHAHA!!!jaa...OM ni visste hur tokig hon är i hästar,skulle ni aldrig ha skickat ut detta till henne....

Va i helv..... Hon har tagit MIN plats i soffan!!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards