Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Måna - 5 augusti 2013 12:06

Hittade en liten stark krabat!
Jisses vad imponerad jag blev:-) hade inte ens mage å ta bort den...
Att vara så stark!!!
Så envis.
Naturen imponerar.
Så mycket magiskt som man inte ser...

Av Måna - 5 augusti 2013 07:46

Yihoo!!!
Mitt dåliga morgonhumör är som vulkanen Etna.
Och medans jag verkligen försöker le dumt och prata snällt mot mannen mitt emot mig-dundrar både granne och dräng in i köket.
....
Varför åt inte Bella upp dom?
Varför släppte hon in dom?
Baah!!!!
Men...både granne och dräng,är rätt hemmastadgade i mitt kök,så...
1-Bella kommer inte äta upp dom.
2-båda nämnda vet att det inte är någon idé att prata med frun.
3-jag behöver inte tala med dom heller!
Välkomna tillbaka vid lunch.
Då har jag hunnit fått ut hela jävla gåsen ur käften,öst ur grustagen ur mina ögon samt roterat några varv med piasava kvasten i munnen.

Bjöd Mam's och Papi på fika igår-som ändrades och blev mat och fika:-)
Lina tände på alla cylindrar och sprang runt,högt och lågt som en skenande gnu!
Lina,Lina,Lina!
Nu är det en vecka kvar....fiförfan!!!
En vecka å en dag kvar,sen ska jag träffa kirurgen!
Om det inte går att operera mig,kanske jag ändå kan övertala honom att ta bort lite fluff,från låren och rumpan?!
Jag...kan vara generös och donera det,till någon som behöver det,så att säga;-)

Idag.
Måndag.
Jag gillar måndagar.
Jaa...jag tror det iaf:-)
Söndagar är värre än måndagar,enligt mig.men skit i det...det är måndag.
Kanske eventuellt,får vi besök på em.
Jag borde,jag borde verkligen ta mig fan fortsätta med toaletten!!!!!va hände???
Jag var så in i gasen,och så dog jag:-/ va....
Okey-IKVÄLL!
Måste-göra-klart-nu!

Joel kinknar på sig nu.
Dags å försöka lägga honom igen.
Skulle behöva väcka Lina...men hon var uppe sent igår:-/....
Jabbadoo....solen skiner även idag:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards