Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Måna - 11 augusti 2013 22:43

Okey...
Imorgon är det då dags...
Jag vill inte-Lina ser fram mot det.

Är inte trött,är trött!
Bajs nödig,kan inte bajsa.
Hennes dagis-väska är packad,den står på köks bordet...
Jag är inte redo...
Min lilla sparvunge-som har varit hemma sen den sjunde februari 2010(bortsett från första tiden på usö då)min lilla tjej,som bara sovit borta 1 natt,lätt räknat hur många gå ger jag lämnat iväg henne..
Och nu ska hon börja på dragis!!!!
Hjälp!!!

"Lina kommer gilla detta,Lina kommer tycka det är kul!!"
Jag får vackert bita ihop och hålla god min!!!!

Av Måna - 11 augusti 2013 12:47

09:40 kom jag och Joel ur sängen?!?
Han vaknade ju naturligtvis när alla åkt igår kväll!
Men...fick mat,blöja bytt,joddla lite-sen somna han om:-)
Han vakna någon gång imorse...ingen aning om när!stefan böt blöja på honom,gav han mat i våran säng-sen somna han om!bäbis mys!!!!:-)

När jag masat mig upp ur sängen,hade Stefan plockat undan allt inne i rummet sen igår?!
Ehh...what the heck???!
Kaffet var även klart...så behövde bara gå ut med Bella!

Lite tung i huvudet idag,måste jag erkänna!
Inte farligt-men lite tung!
Men har plockat ur diskmaskinen och laddat om med en ny,plockat undan på bänkarna och dammsugit:-)
Joel sover och jag ska NU hoppa in i duschen:-)

En jätte trevlig kväll igår!!
Vi åt...massor...i mängder;-) liiiite mycket mat inhandlat kanske....såå...vi kommer nog få äta detta till både frukost,lunch och kvällsmat resten av veckan;-)
Ha ha ha!

Idag,tydligen mat nere hos svärmor och svärfar!
Det fick vi reda på imorse...jag hade egentligen sett fram emot en slappar-dag i soffan med familjen i pyjamas anda;-)

Imorgon är det dags...
Jag våndas.
Jag mår illa.
Jag vill INTE.
Frågade Lina för en stund sedan hur hon kände.
"Jätte roligt!dagis,dagis,dagis"
Å så hoppade hon upp å ned:-)

Natt-pigg Joel:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards