Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Måna - 28 augusti 2013 11:18

Jag tror vi drar,jag,ungarna och hundarna.
Har dammsugit och torkat ur Hobbert.hängt upp lakarna på vädring.
Annars är det bara å fylla tankarna med vatten och toaletten.
Tanka bilen och köra.
Well...I can do it!
33 mil ensam med två galna barn,en galen hund och en hundvalp...jamen...joo....varför inte lixom???

Idag kändes det inte bra att lämna Lina på dagis.
Det kändes inte bra alls.
Hon ville inte riktigt åka imorse.och när vi kom dit,fick jag sätta på henne jackan över tjock tröjan:-/ börja pipa lite om att hon frös.
Såg på henne att hon inte alls var pigg,inte riktigt ville vara där!
Men det är bara idag-imorgon hemma hos farmor!
Och sen "ledig" i fyra dagar,som vi då eventuellt spenderar i husvagnen nere i Småland!

Vad fan ska vi göra hemma annars?
Det börjar ta slut på kämpar glöden hos mig nu...

Dricka lite kaffe med grannen nu.

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards