Alla inlägg den 24 augusti 2013

Av Måna - 24 augusti 2013 20:30

Dagarna flyter på så himla bra-fram till 14 taget ungefär.

Eller att dom flyter på är lite väl att ta i!!!!

Lina ÄR hemskaste hemska just nu   Jag går åt på ungen snart....

Meeeen....det blir ju bättre,sägs det!

 

Imorse blidde det full fart med dammsugaren.

När huset var dammsuget och jag fantiserade om ett LITET torp istället för detta BIG hus...var drypande svett ett fakta.

Glad i hågen hoppade jag in i duschen,för att upptäcka:INGET varmvatten.

Ringer glatt upp mannen för att tala om detta,då jag får det hemska svaret,att cirkulationspumpen gett sig...och att varmvattnet kommer tillbaka på månadag ELLER tisdag!

SKJUT MIG!!!!

När jag ordnat upp med mam´s att komma och låna deras dusch i pyttan för att kunna duscha och tvätta håret på både mig och Lina...hade Stefan på det ena eller andra viset lyckats göra någon provosorisk lösning-så att lite varmvatten hittade hit till huset! YEAH!!!

 

Bull bak.

Fick den där idyllen om att mor och dotter skulle baka bullar ihop och bjuda pappa på.

japp...

Men som så många andra gånger förr,detta kan icke ske i detta hus.

Bull degs helvete över halva köket,Bråk,mitt i knådandet bajsar Joel FULLT!Lukten som spred sig luktade INTE bullar iaf,Nicki kissar på golvet samtidigt som Bella får något fnatt och börjar skälla för ingenting i samma stund kommer en katt som är lika stor som en helium ballong in spottande i köket....

Därför bakar inte jag/vi bullar så ofta.

Nästa gång blir till jul.

Bävar redan nu  ha ha ha!

 

Imorse skulle jag ha sovmorgon-alltså,sova längre än till sex!Hotade Stefan med att han skulle få sova på soffan om hans klocka ringde klockan sex imorse.

Ja...

Strax efter fem började Bella vandra i sovrummet,vilket fick Nicki att börja pipa i sin bur,vilket fick mig att vakna och inse att jag var väldigt kissnödig,vilket fick Cider att vakna och inse att hon ville UT,vilket resulterade i att Joel vaknade,INNAN sex!

Tackar så JÄVLA mycket  

Stefan kikade upp från kudden tio och i sju och undrade varför jag var vaken???

mmm....DIN son är vaken!!!!

jag hoppas på ett nytt försök till liiiite sovmorgon imöra!

 

Imöra en ny dag på landet  

Får se vad vi tar och hittar på.

Hade planer för igår-som inte blev av.

hade planer för idag-som inte blev av.

Har INGA planer för imorgon  

 

Snart måndag igen.Och jag ska till tandläkaren...jag tror fan att jag på äldre dar,börjar få tandläkar skräck!!!helt gaaaalet!!!Laga hål...och nu under sista veckan har jag upptäckt att jag tappat en lagning...YEAH!!!Fan vad glad man blir.

 

nej...slöat tillräckligt länge i soffan nu.

Första kvällen i soffan sen...jaa....månadags tror jag.

Fuskade idag med lite chips  

Både Nicki och Bella med mig här i soffan   sover som två änglar!

Cider inne,Nala och Simba ute.(jaa...Simba kom hem sen)om han vill komma hem igen,efter att han suttit under fotöljen några timmar idag-är en annan femma....

 

Kaninerna kvar för idag.

Kissa med hundarna,ge dom mat!Sen ska jag hoppa i säng.underbara älskade,uppskattade,mjuka,sköna SÄNG!!!

 

 

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards