Alla inlägg den 7 augusti 2013

Va?

Av Måna - 7 augusti 2013 11:05

Hade fått någon tidning igår i piatlådan,med typ bara kontorsmaterial.
Bläddra genom den lite hastigt,för att kika om det ev. Kunde finnas något billigt skrivbord.

Bilden på bruden,får mig att undra:gör dom reklam för kontorsmaterial eller något annat?:-)
(På denna bild)

Av Måna - 7 augusti 2013 08:54

Joel var inte på humör igår-inte alls faktiskt...
Fick honom att somna strax före tolv!jätte ledsen och kunde inte komma till ro?!
Precis när huvudet landade på kudden-rumlade det till och Lina gasta.
Sprang upp till henne.
"Någon har tagit min snutte och det är en skalbagge i min säng"
Ingen skalbagge.
Snutten låg på kudden.
Men hon skulle INTE sova i "den" sängen.
Varken Joel eller Lina har sovit i våran säng,dom har aldrig velat det.
Och när det inträffar,som inatt-njuter jag!knappt så jag kan sova...vill bara ligga och titta på henne,när hon gosar ned sig i kuddarna och somnar om<3

"Hittade" penseln igår;-)
Måla tjottahejtin,nu är det bara en omgång med färg kvar!:-)
Kanske skulle gå på hallen,när jag ändå hålls!!
Nej,den kan inte vara grön längre...det blir lixom inte bra;-D

Planerar för m-berg imorgon:-)
Ska checka av med Mam's först bara!hon ska få äran att ta vilddjuren:-D
Jag ska...för första gången,sedan Joel föddes(?)gå på m-berg,alldeles själv!!!!jiihaa!!!

Joel vill inte sova!
Vill inte sova???
Om någon bädda ned mig och lät mig sova,inte sjutton skulle jag protestera!!!!varför protesterar dom?!

Eftermiddagen igår spenderades tillsammans med Carro:-) mycket trevligt.för mycket kaffe,men chokladkakan jag slängde ihop-blev mycket god!!!

Försöka få Joel att sova.
Röja i köket.
Duscha och klä på mig.
Mmm...maskerings tejpa hallen(ogillar att maskeringstejpa!!!!)
Sen flyter dagen på som vanligt.

Gofisa!! <3

Bebis-Fis!!!<3

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards