Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Måna - 10 augusti 2013 15:09

Av Måna - 10 augusti 2013 07:32

Dagen igår var det full rulle!

Toaletten på morgonen,Snickaren kom hit och satte upp en plåt till balkongdörren.
Undan plock,undan plock.
Målade om hallen nere-faaan vad bra jag ÄR!!!
Det gröna är borta-ersatt med cappucino;-)
Lina rev dom ned tre tavlor som gick i krasch:-/
Ett försök till att lära Lina cykla....som inte gick alls bra,så vi klippte gräs iaf...halva gräsmattan hann vi med!
När vi hade rivit av gräs till kaninerna och skulle gå ned-kom Fia & Jocke m. barn på spontan besök:-) med sig hade dom sin lilla hund Simba.
Behöver jag säga att Lina blev heeelt galen.
-ååå,precis en sån som jag vill ha!!!!
-mmm....du får prata med din pappa.

Den andre delen av gräsmattan,som jag tänkt klippa när Lina lagt sig-förblev oklippt!
Är ju en dag idag oxå;-)

Ska även ned till Fjöget en sväng,städa huset och mera undan plock.D.E.T T.A.R A.L.D.R.I.G S.L.U.T
Jaga på Lina-så hon oxå städar sitt rum idag,vilket hon egentligen skulle ha gjort igår!

Nähä!kaffet slut nu:-/
Joel är lite gnäll...han var ju oxå uppe ganska sent igår.
Lina trynar fortfarande.
Stefan sitter med ipaden.

Innan!

Innan!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards