Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av Måna - 8 oktober 2014 08:21

seg men snabb morgon.
Dom där klockorna alias mobilerna som tjuter/piper/stör...vad gör dom för nytta när ingen går upp?
Eller..JAG går upp...
Efter ommöbleringen får jag ha telefonen i fönstret...vilket betyder att jag måste resa mig ur sängen för att stänga av den!
Bra...då kommer jag upp iaf...

Jag har ingen lampa tänd på morgonen bortanför stallet...
Vilket resulterade i att alla 4 fålar står i samma hage idag.
Det regna,det blåste och att klaffsa i mörkret med två små tjejer var fan inte ett alternativ imorse...!
Täcken på,hade glömt att lägga ut frukosten.Flipp Formosa hade damp,Leotine hade åter IGEN lyckats öppna sin boxdörr(?)idag,första gången,hade hon bestämt sig för att gå ut...
Bök å stök och krångel med di dör bensnörena...
Hoppas det går bra idag...för Leotine!blir värre när jag ska släppa in dom ikväll....:-/

Jag får fan ingen ordning på mitt hår!!!
Detta börjar fan irritera mig!vad jag än gör,jävlas det med mig!:-@
Det är nog schampo/balsams fel...
Har efter 3 år,ÄNTLIGEN,lyckats byta schampo/balsam utan följder:-)
Är detta resultatet istället?:-/
Fan!
Vägrar byta tillbaka,när jag äntligen lyckats...
Jaha...ska jag då gå å ha det så här istället?!
Mutter och Morr!

Joel börjar komma igång med sin dag...
Jag har druckit 3 muggar kaffe...jag som skulle dra ned till 1...
Stå ut!!!Nu börjar lixom gnället ta över musiken i bakgrunden:-/

Ser nästan ut som om solen kan komma fram idag:-)
Har massor av motivation och ork att göra saker...typ fortsätta på olika ställen där jag börjat!!!;-)
Kläder...Say no more...jag får damp på dom där kläderna snart!!!!
Kläder överallt,högt och lågt...
Suck!

Men nu tynger vi inte ned oss av negativa tankar!
Woop woop!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards