Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av Måna - 14 oktober 2014 14:58

Vi tog en ombesiktning på bilen igår eftermiddag istället.

Lina och Joel förvandlades till två blod törstiga monster efter maten.jag insåg snabbt att det bara fanns tå alternativ: 1-dom skulle slå ihjäl varandra.2-jag skulle slå ihjäl dom.

Packade barn och for iväg för den där efterkontrollen.


Strömavbrott igår kväll när jag börjat mocka stallet.

Ja...efter typ 2 grep tag i Formosas box.

Formosas och Leotines och Lollos box gick bra...även om små tjejornas boxar blev mörkare och mörkare!När jag sedan kom till fröken Thifays box...var det nästan svart.Och som om det inte vore nog med att fröken är en skit gris ute,så är hon värsta sortens skit gris,även Inne!!!!huhujjamej...

Ena sekunden tänkte jag ösa ut precis ALLT...i näste sekund hann jag tänka att jag skulle bara skit i det och tömma boxen idag.

Sen fixa Stefan igång traktorn på reserv aggregatet och strömmen hos oss kom tillbaka!Kunde i godan ro fixa hennes box och fylla på strö.

Mmm...hon får nog banne mig gå över på helm i nya stallet:-)


Även igår kväll gick strömmen....

Lagom när jag tråklat mig in i Stefans dusch-vart det natta svart!Fan vad svart det blir när strömmen går!!! och jag insåg snabbt att jag aldrig i livet skulle kunna lokalisera mig UT ur duschen.Stefan kom med ett litet lampsken efter en stund-som kändes som en evighet!!!

TACK som f-n för hjälpen ut ur duschen!!!:-)


Imorse när klockorna skränade igång...trodde jag att jag skulle avlida.

Joel en sväng i sängen inatt och Lina kom ned någon gång under natten.joel la jag tillbaka i sin egna säng vid 01 tiden.

jag masade mig ut till stallet och på vägen tillbaka till huset vrålade jag för mig själv.TRÖÖÖÖÖÖTT SOM EN GRIIIIIS!!!! Det är tur man bor som man bor...så ingen anser att man är lite wacko!

Hur kan di där hästarna vara så jävla pigga,glada och muntra var morgon???!!! Trippar ut glatt,medans jag står som bergakungen med håret åt alla håll och gäspar och muttrar för mig själv?! Hahaha.

Tur för dom lixom!


jag och Jole för till AF Sandbergska huset på förmiddagen.Joel kom in i sitt *jag leker så bra själv" och jag fik åtminstore en liten lugn stund!:-)

Hämta Lina och köpte sen en plock-sallad på macken.

Åh ja...jag sitter i soffan med förlossningsvrkar allan i dalen och magen har sagt tack och hej!

Joel sover!!!Han var så ilsken när han vaknade...så var bara att lägga honom!

Jag tror...jag lägger mig en pytte stund i soffan.Lina kommer snart iaf att väcka sin lillebror med sina slag i dörren.


kanske kikar in senare!:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards