Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Måna - 9 oktober 2014 08:31

det spö regnar ute.
Har hästarna täcken på sig?Nej...
Igår skulle det regna,men gjorde inte det-hade hästarna täcken på sig?Ja!
Grrr....
Dom kommer vara måttligt roade på mig idag...

Dagen börjar tidigt.
Hade en prinsessa i sängen,så ville inte alls gå upp-inte det minsta!
Ville bara krama om henne!
Men...det är torsdag,det är dagis...det är bara att ta sig upp!

Bilen till verkstad idag.
Den där handbromsen som jag tappade mellan Västervik och Linköping är inte hittad ännu!förhoppningsvis hittas den idag;-)

Får lämna iväg lilleman och låna svärmors bil för att hämta Lina och åka och handla!!!
Det har varit fullt upp hela veckan...

Igår började jag rensa barnkläder...jaa...å så blir man sentimental bland alla lådor!
Jag ställer mig frågan:Varför spara?
Jag säger idag...att jag inte ska ha fler barn...samtidigt som jag säger-man ska ALDRIG säga ALDRIG!
Man har ingen som Hellst aning om hur livet ser ut om 3-4 år!
Men kläderna blir sunkiga av att ligga oxå...och jag är materialist..OM jag/vi någon gång skulle ha flera barn-skulle jag iaf köpa nya kläder!!!
Jag ska även rensa bland MINA kläder...jisses....å kläder som Lina oxå har vuxit ur...
Känns som ett evighets projekt allanbrallan!!!!
Tror jag måste gå genom påsarna EN gång till!:-/


Ont i halsen idag.
Lina och Joel hostar sönder sig om nätterna:-( ska bacillerna aldrig bara ta och försvinna?!
Blir så trött!!!

Men tar sikte för en BRA dag idag!trots skit väder,trots halsont!

Woop woop!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards