Alla inlägg den 5 november 2014

Av Måna - 5 november 2014 09:27

har tiden stannat idag?
Tycker den drar sig fram sakta,sakta...

Vi började med att försova oss(jaa...det är inte längre ovanligt)
På med täcken på hästarna.Hämta små tjejernas täcken från fläkt rummet,rota fram dom andra till Thifany och Formosa.
Piss blöta täcken från igår!
Man kan inte ha för mycket täcken har jag konstaterat,MEN man kan ha för få täckes hängare;-)

Att öppna dörren,halv vaken och på måttligt sur humör,mötas av iskall vind och små spik till duggregn...fick en att vakna till iaf...men det där med humöret?!
Hur skönt,hur underbart skulle det inte vara att bo i Spanien???
En ca 15 grader varmt på vintern...behövs inte tretusen regntäcken då...

Lina kom iväg.
Lite stress...nåja...HON fick sova 35 minuter längre.I våran säng.
Hon kom ned inatt....å mornar som denna...skulle jag hellre bara lägga armen om henne och somna om <3

Klaffs,klet,regn och vind...
Jag HATAR det hör vädret..hatar det så in i HELL!!!
Tappar all glädje,vill inte gå ut,vill inte titta ut...vill inte någonting!!
Men dagarna stannar inte bara för att vädret är piss och jag på dåligt humör;-)

Jag har lyckats beta mig genom ALLA barnkläder!Sorterat upp i storleks ordning.OCH jag har även lyckats bli av med några plagg:-)
Även lite andra saker dyker upp där!
"Månas loppa" på Facebook...välkommen dit:-)
Önskan är att bli av med ALLT!

Å så har jag köpt en hylla.Så lägligt,så bra-och detta kommer bli perfekt!!!!
Ska höra med Stefan om när vi skulle kunna hämta den bara:-)

(Nu känner jag för att radera och logga ut)

Idag...ska jag plocka liiite till med mina kläder.
Jag ska dra lite tapet och jag ska hämta Lina.
Vi ska förbi Jysk och inhandla förvaringsboxar..MÅSTE få någon ordning på hennes rum!!!!
Kistan åker ut!
På hemvägen ska vi förbi en tjej som jag köpt ett hästtäcke av;-)
Hahaha!
Sen blir det att rensa på Linas rum idag!

Ikväll kommer en tjej och köper lite barnkläder,och stallet så klart!

Så går denna gråa,tråkiga dag till sin ända oxå!

Jag väntar liiite med att skriva om det jag sa igår att jag skulle skriva om!;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards