Alla inlägg den 2 november 2014

Av Måna - 2 november 2014 12:27

jajjämään!
Idag är dagen,2:dra november,som jag fyller 30(!)år!!!

Igår hade vi lite firande i Tångeråsa byggdegård.
Vi hyrde den några timmar,och jag måste säga-att det är bland det bästa jag gjort!Det var så skönt!!!
Inte alls samma "press" som när man är hemma,inte samma spring till kaffebryggaren som hemma:-)
Alla fick plats,rum att röra sig..och var bara att ställa fram allt!
Jätte,jätte skönt!:-)

Massor av fina presenter fick jag!Och massor av blommor!
Egentligen är jag människan som hatar levande växter i huset,kanske just pga att jag är så fruktansvärt dålig på det där med blommor:-/
Men kan ändå inte bli annat än glad över alla dessa fina blommor ändå!:-) som är utplacerade lite varsom i huset!

Idag är en vanlig,helt vanlig dag!
Stefan har jobbat,hämtat kvar glömda saker i lokalen och jag ska strax gå it till stallet:-)
Födelsedags firandet igår hölls igång till ca 21:30!
Syster m familj kom lite senare-hit hem.
Senare på eftermiddagen blir det en tur till Vintrosa och fira Emelie.
Mycket firande,mycket kakor och kaffe!
Vi fick även 2 smörgåstårtor över(!)igår!
Mmm...jag hade läget under kontroll,men någon gav mig kalla fötter och beställde mera;-)
Kakor...kan jag bjuda på ett tag framöver till en kopp kaffe!
Man ska inte snåla på födelsedags firandet:-)

Idag tar jag dagen med ro!
Vara lyckligt lottad för det liv jag har(jaa....det är jag annars oxå)
Ska inte klaga på hästarnas ned-skitade boxar,ska vara grymt lyckligt lottad över att jag har dom,att jag har 4 stycken(!!!)
Ska inte klaga på hundarnas race...jag älskar dom,och har två underbara,fina hundar!
Ska inte träta på barnen över deras lock i öronen-jag är världens stoltaste mamma till dom!!!
Å min man...min Stefan,jag älskar honom och är så lycklig över att ha honom vid min sida,som pappa till våra barn,som min livskamrat!

Jag ska då inte klaga på något alls,denna födelsedag!hahaha!
Jag är även lyckligt lottad över dom fina vänner jag har:-)

Å inte att glömma er,mina fina läsare av bloggen!Vet inte vilka ni när?!ingen aning faktiskt...men kul är det:-)

Nu ska jag ta mig en liten bit smörgåstårta till lunch!Vilket kommer bli min lunch typ i flera dagar...hahaha...nää...men imorgon oxå iaf;-)
Ska ta det lugnt en liten stund innan jag går ut:-)

Och jaa...detta är en lugn och harmonisk dag:-)
OCH måste även tillägga att vi har 14 grader och halv sol idag;-)DET är inte illa!!!

Ems bjuder på födelsedagens mystiska present...hahaha,SPÄNNANDE!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards