Alla inlägg den 10 november 2014

Av Måna - 10 november 2014 21:50

Ni som följer mig,kommer väl ihåg min (hund) skylt som jag beställde från skyltmax!?
Den som jag skulle ha till Elsa i bilen!
Ni som har missat det...får leva med det;-)

Härom dagen fick jag ett mail från Skyltmax,angående min skylt!
Jag vart måttligt snopen över detta,då det är 5 månader sedan jag beställde min skylt...i juni.

Det blidde ju ett litet missförstånd när jag beställde min skylt...och jag blev lite sur...okey,jag blev Måna-sur..;-)

Hur som..jag fick ett mail från skyltmax,där dom erbjöd sig att betala tillbaka hela min order,pga bla missförståndet som blivit DÅ!
Jag trodde först att detta var ett skämt....!

Vi mailade.
detta var en mycket trevlig man.
Väldigt tillmötes gående och jag uppfattade även han som lite lättsam och skämtsam!:-)
Inte alls omöjlig på något sätt,utan väldigt tillmötesgående att lösa ett "problem".

Å jag måste säga..att jag upplevde det väldigt proffsigt gjort.
Och man blir väldigt glad,när företag visar sån här sida:Villiga att lösa det som gått/blivit fel.
(Även om det är 5 månader sen)
När man blir bra bemött som på detta vis,vänder man sig gärna till samma företag igen.När man blir behandlad som en kund och inte bara som "en i mängden".Att man känner att "här är ingenting omöjligt".

Å jag vill verkligen lyfta fram Skyltmax här,jag vill poängtera att jag blev BRA bemött här.
Jag blev bemött/behandlad som en kund SKA bli:-)
Vilket fler företag skulle ta efter,och även då få flera nöjda kunder:-)

Å jag ÄR nöjd med min skylt som jag beställde från Skyltmax:-)
Den sitter på hundgallret bak och uppfyller sin funktion.
Och,nästa gång,jag ska till å tillverka en skylt igen-vet jag nu vart jag kan få bra bemötande och service:-) http://skyltmax.se 

Av Måna - 10 november 2014 21:27

rond två hos tandläkaren idag.
Jupps...
I väntrummet stannade andningen upp och hjärtat rusade.
Så humlans otaggad-naturligtvis...
Gick bättre idag.Gjorde inte lika ont när hon skrapa och gröpte i tanden.
Men det kliade...det cp kliade på ryggen,på näsan,i ögat,på ögonbrynet,armen och vänstra foten...det kliade så ända in i helvete!!!:-O
Så där TOK kliade...ryggen var allra värst,och efter 45 minuter ville jag klösa hela kroppen med naglarna!
I februari ska jag tillbaka...I FEBRUARI?!
Ska jag gå med en öppen tand tills dess?! What?

Det cp-regnar.
Å jag är mer än negativ,jag är skit negativ!!!
Allt är grått.allt är tråkigt.allt är jobbigt.och jag är trött...trött på morgonen,trött på vädret,på sysslor...asså på det mesta.
Orka??
Vart hämtar man energin?vart finner man glädjen och motivationen att göra saker igen-utan att stöna i en kvart,innan man gör det?
Och allt är skitigt!
Gegga,grus,lera...skitigt,skitigare,skitigast!!!
bah!!!

I häll regnet hade min vita springare,lyckats leta reda på det geggigaste gegghålan i hagen och RULLAT sig i...
Det droppade LERA om hennes täcke när hon kom in...lera...
Fick spola av hennes täcke från lera(!) ORKA!!!?

Har av en slump,hittat ett kull syskon till Nicki:-) En stycken Betty! Lite roligt faktiskt...och pratade med Nickis uppfödare och fick även en bild på en bror till Nicki-båda dom två är grövre än Nicki!
Men lite kul är det,tycker jag:-)

Helgen swichade iväg i rasande fart-det som var planerat,kanske blir till nästa helg då...
Mmm...det har varit något VARJE helg sen i augusti... Födelsedagar,inplanerade saker,aktiviteter...jisses!
NU ska jag inte vara surkuk och klaga för det;-) det ÄR roligt när det händer saker...men veckorna släpar sig fram och kaboff är helgen över(!)
På lördag blir en spännande kväll...eller det blir spännande fram till.Mitt nyfikna jag är i extas.;-)
Kul!!!
Å undrar vad det kan vara?Nakna karlar som kör ballong-dansen?En middag på tu man hand?En upplevelse?En McDonalds meny?En varm kaffekopp med tända ljus?En fika?Asså...tidpunkten på dygnet gör det inte så lätt...
Och vad skall jag feta ned kroppen i?!;-) Byxor,kjol,mjukisar,jeans,leggings???...och skor?platta,fina,praktiska,tofflor???
Uj uj uj....Ems,Ems,Ems!!!;-)

Har lite att komma ikapp med känner jag.Jag är en människa som är EXPERT på att skjuta saker framför mig...behöver ta tag i lite grejor,för att upprigga någon sorts balans i det hela...
Men det är just den där motivationen som regnat bort för länge sedan:-(

Jag skulle skriva ett inlägg...som jag fortfarande INTE har gjort,ska göra det nu...detta blir ett reklam inlägg(!) kan man säga...hahaha!
Ska bara komma på vad jag ska skriva först...

Annars,är allt som vanligt!
Lina till dagis imorgon(igen)och jag å Joel får slå ihjäl förmiddagen på bästa vis!
Vi hoppas på en regn-fri dag imorgon oxå OCH att det förbannade hästtäcket kommer till rätta/fram:-@




Skit tandläkare...skit tänder...ursäkta mitt tuggummi och galna blick;-) But that's meeeee!!!!

Nicki!

Betty!!!Nickis syster:-)

Charlie!Nickis bror!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards