Alla inlägg den 21 november 2014

Av Måna - 21 november 2014 20:25

en fredag har passerat.
En halv-dan fredag...Lina har varit lite på DET humöret,Joel sur,gnällig,inte rolig alls...

Något som däremot var roligt,var morgonens besök av Karin och Noomi:-)Alltid kul med besök!

Igår kväll tog surfen slut,va i helvete?!
50 MG,SLUT?!
Är den ens möjligt?Asså...jaa...jag är totalt tappad när det gäller hastigheter,att använda surf...
Men om jag jämför med det jag har på telefon...med 50,och vad jag har utnyttjat på telen hittills denna månad???sanslöst!!!!
Å NEJ,tänker INTE utöka:-@ jag säger istället:Jävla bredband!!!Trodde ju att jag garderat mig...men nej...!

Slängde ihop taco paj och efter maten unnade jag mig 7 MINUTER sömn,japp...7 minuter!
Dessa minuter var så välbehövliga OCH varken Joel eller Lina hann hitta på något sattyg;-)
Yeah...7 minuter...tänker på den tiden INNAN barnen och man beklagade sig över trötthet,som oftas som oftas berodde ju det oxå bara på en själv!Idag har jag TVÅ individer att skylla på...
På den tiden kunde man även skita i lunchen på jobbet och sova istället,inte bara 7 minuter!;-)
Nåja,idag är jag GLAD för mina 7 minuter:-)
Det gav lite,lite mera krafter att orka innan stallet!

Regn idag,ovanligt?nej.
Tänker åter IGEN säga att jag är TRÖTT på detta jävla väder!man tröttar ta mig faaan på allting...ALLT är skitigt,äckligt och grått!
Å ja...jag har tröttnat på det mesta nu!
SNÄLLA...kan vi få lite sol??!!!

Nu har jag gottat ned mig i soffan med jätte bågar:-) mums!!!Det är jag värd...eller?!
Tråkigt att det som VANLIGT inte finns ett skit på tv att titta på!
//Over and out

Av Måna - 21 november 2014 15:21

jag läste nyss en artikel...om två pandaskallar(föräldrar).
Jag blev upprörd.
Jag blev glad att jag bor i Sverige och inte Frankrike...
Jag blev arg.

Vad fan skaffar man då barn för?!
Lämna iväg sitt barn till dagmamma när det är 3,5 månader....
Om man inte vill tillbringa sin tid med en liten bebis(sin egna),kan man då inte bara SKITA i att skaffa barn och adoptera istället?!Då gör du NÅGON nytta och hjälper ett barn....

"Bebisar är för små och behöver för mycket uppmärksamhet"

"Väldigt små barn är söta,men att tillbringa hela dagen med dem intresserar oss inte"

"I början var han som en gråtande grönsak..."

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards