Alla inlägg den 27 augusti 2014

Av Måna - 27 augusti 2014 09:46

Och jag har vaknat med nerverna på utsidan....
Shit!
Å dom här ticksen blir än värre för var dag!

Igår löste jag ut bilen för nästan 15 000:-(!) herre jisses!!!
När jag stod där på parkeringen med bilnycklarna i handen...kände jag att,Tänk OM jag hade spenderat dessa pengar på Ullared och stått hör med påsar fyllda för samma peng!
Känslan hade varit muntrare då;-)
FAST herr Ågren hade varit större!!!:-)
Nu är servicen med kamrems byte gjort iaf!
Så vi tar på sikte att ta oss genom besiktningen nu!vojne vojne!!!

Idag bråttas jag med mig själv!
Uj uj uj....vilka diskussioner jag har inom mig just nu!
Ibland är det ju så...ibland har man sånna dagar!
Som att man ibland måste ta tag i papper och telefon samtal-dagar!

Igår fick jag besked om att jag får vara föräldraledig till sista december 2015!
1 1/2 år till,tills Joel fyllt 3!
Jag har 1 1/2 år till på mig att fundera ut på vad jag ska bli när jag blir stor;-)

Såå...dagen drar sakterligen igång nu.
Lina på dagis.
Joel i säng.
Ska masa mig in i duschen och ta bort pälsen på benen...måste äta hårväxt medel ta mig sjutton!
Den nya cp-rakhyveln,har slut på rakgel men fortfarande lotion kvar!:-@
Så nu sticker det ut tre pinnar från rakhyveln isllet....för bladen är definitivt inte slut.blir trött!

Nu drar vi igång!!!!
Woop woop!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards