Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Måna - 10 augusti 2014 08:58

Igår for vi till city gross.
Lina har ju inte på långa vägar spenderat alla sina semester pengar...och hittade Disney Barbie där när vi handla mat sist.
800:- för barbies....
Well...det är hennes pengar,och hon behöver INTE höga dom på hög!
Det låg ju inte på minus att det var nedsänkt pris på lösgodis:-)
Lina skulle även pråmt ha med en tårta hem...

Gjorde pizza som värsta pizza bagaren när vi kom hem;-)
Woop woop!

Familjen som skulle titta på transporten kom...
Oh.my.god
Under drygt en timma ålade,kröp,kände,klämde dom ÖVERALLT!
Dock...hittade hon en bula på drygt 3 cm vid vänstra väggen på golvet.och hävdade då att ett golvbyte krävdes!Detta ville hon pruta 8000:- på.
Mitt svar var:Ska jag pruta på det,vill jag först köra upp vagnen till Kristinehamn för att göra en ordentlig check av golvet.
"Om du inte gör något på priset kan vi åka på en gång"
"Inget på priser,jag är inte i behov av att bli av med transporten"
Tack och hej!
Mystiska människor som fortsatte mot Östersund!

Idag kommer Mam's och Papi på tårta.
Kanske ännu en spekulant på transporten.
Röja lite i huset.
Kanske tvätta lite.
En helt vanlig söndag med andra ord:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards