Alla inlägg den 1 augusti 2014

Av Måna - 1 augusti 2014 10:13

Börjar bra.
Börjar med den första morgonen utan huvudvärk på snart 2 veckor!!!woohoo!!!!:-)

Igår kom jag på anledningen till den satans huvudvärken...
Mina glasögon...
Dom där som ligger täckt med damm på kontoret.
Jag läser ju inte böcker.
Men sen vi kom hem från semestern startade jag upp med att plöja genom en triologi...2/3 lästa.
Läser när tillfälle ges och hela kvällarna.
Och har jag använt glasögonen som skall användas vid läsning?
Nej...
Igår kväll dammade jag av dom och satte på mig dom-capisch!
Huvudvärken är borta!
Men grattis Måna!!!!

Jag har gnälliga barn.
Ja...gnälliga är bara förnamnet....:-@
Dagarna är en pers att ta sig genom.Inget är bra,inget duger och dom slåss....
Vafan?!!!!
Tar det aldrig slut???:-O
Någon gång borde ju gnället ta slut...eller är det en evighets vara på det???;-)
Det är i bristnings gräns nu,och jag vill bara skrika rakt ut!!!

Igår tog Ems med mig till ett naturnära café.
Barnen lekte,vinden vindade och det var riktigt skönt att komma hemifrån en stund!
Även om fikat var det dyraste jag varit med om på länge...Fast å andra sidan...när var jag på ett café senast?!
100-år sedan typ...!
Insåg när vi skulle åka,att mina nya skor även är förstora?!
Hum...
Bättre det än försmå kanske;-)
Men fick lite clown känsla...
Precis som med mina regnbågs färgade strumpor!Dagarna blir hur konstiga som hellst med dom på;-)

Idag går det att leva!
Det blåser såpass att det stinker skit i hela huset?!
Javisst...när det blåser ute...blir det något jävla baksig i avloppen och det luktar fan!!!:-/
Men det är ändå varmt,såpass att jag skulle vilja säga att det är en underbar dag!!!!

Skulle behöva åka och handla.
Men lägger det på sista minuten göra...
Hobbert ska dammsugas,vädra täckena och byta under lakan.
Imorgon åker vi på övernattning hos syster som har fest.
Hobbert får ut å fara ännu en gång;-)

Nu är det hög tid att hoppa in i duschen.
Ta bort di där stråna på bena med min nya,konstiga,rakhyvel?!
Slog på stort och köpte mig en ny...när jag tar ut rakbladet ur förpackningen-är rakbladet försedd med en klump över och en klump under???whaaaat???
Javisst....integrerat raklödder!
Hum...såpass...
En stycken (ny) uber klumpig rakhyvel har jag!
Det är tyr att det är så billigt att köpa rakhyvel och rakblad!!!:-@
Så får helt enkelt stå ut med fanskapet!!!mutter....

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards