Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Måna - 12 augusti 2014 09:22

Jag trynar som en ned bökad gris på mornarna...
Sover som bäst,som tungast.
Å jag undrar,hur ska det bli???:-O
Lina börjar på dagis om en vecka...
Klockan kommer att ringa 06...hur i HELL ska jag komma upp ur sängen?!?!!!
Det kommer bli tufft,för mig...
Stefan undrar,hur ska det bli?!Mitt i höstbruket och hur löste vi detta förra hösten?
Ja...på något sätt gick det ju alldeles galant bra!:-)
Vi kan ju säga bestämt att hösten ÄR här nu.
Kvällarna är så där lite mysigt ruggiga.
Sköna dagar fortfarande:-)

Idag ska jag ta ett ryck i huset!!!yeah!motivationen är på topp!!!here we go.
Att jag låg och funderade så att det knakade igår,om vart jag ska göra av allt...hade ju med detta å göra!
Asså...jag kan verkligen inte elda upp allting!!!
Så jag vände och vred...tänkte...skulle det inte gå att öppna en egen loppis?!
Fast...VEM skulle komma HIT och köpa saker?
Någon kanske...
Om inte annat-så skulle det kännas bättre för mig-att göra ordning för alla saker,istället för å kasta det!
Det är ju allt mellan himmel och jord...kläder,leksaker,muggar,blomkrukor,en skrivare(!)skoställ,skor,väskor,böcker...prydnads saker...you name it!!!!
Jag är ju inte ute efter att tjäna pengar på detta,utan att andra kanske skulle vilja ha det!!!
Jag har en plan...
Stefan kommer döda mig!!!han hatar mina projekt...!;-)
Men jag har iaf en ide!!!

Idag..är det på planering,att fortsätta pilla dän tapet.
Jippi...det är inte så att tapet jäveln är medgörlig!!!
Den trilskas och har bestämt,att släppa ibland-men mest bara släppa ifrån sig mm...:-@
Att gå förbi och blänga på den-gör den inte mera medgörlig har jag märkt!!!;-)
Nu.måste.jag.starta
Skulle vilja,när kontoret är klart,byta skrivbord där inne.
Idag har vi ett STORT skrivbord,ljus björk(?)
Skulle vilja ha ett enkelt,vitt-som inte tar upp halva rummet!
Det tar för mycket plats,det hindrar att man kan byta gardiner...utan att stå på det.
Men,jag ska fundera på det.inte ens sett något jag skulle vilja ha...
Tror inte det går att kleta färg på det heller...det där med att måla möbler...ska jag banne mig inte ge mig in på!;-)
Men kanske...man skulle kunna göra sig ett eget skrivbord...:-)
Nej...tapet borttagning och målning först!

Å vad blir det för mat..mat,mat,mat!
Idag kanske jag kan vara lite förutseende och ta ur ngt ur frysen i tid!
Så vi slipper äta korv idag igen;-D
Kassler kanske...

Jag skulle även behöva se över kläder inför vintern till Lina,jaa...till Joel oxå för den delen!
Känns ju som vintern är long long far away..men så är vi vips vaps där:-/
Blir nog ingen höst-tur till Ullared i år!
Jag hoppas och ber-att Lina kan ha alla vinter kläder jag köpte förra året till henne!!!!
Det var rätt mycket...och några har hon inte ens hunnit använda!

Nu ska hundarna kissas.
Skippar dammsugningen idag och drar igång där uppe istället!!!

<3

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards