Alla inlägg den 10 november 2015

Av Måna - 10 november 2015 20:09

Vilken härlig dag jag har haft:-)
Andas ut lugnt här i soffan och kan verkligen känna:Fan vad skönt!!!

Det absolut bästa som kunde hända,skedde imorse.Folktandvården ringde och var tvugna att avboka min tid idag hos tandhygienisten:-)
Jag skrek rakt ut i telefonen:JAAAA!!!
Redan i lördags,fick jag första sms påminnelsen om dagens tid.
Där å då...började magen krångla.
Imorse var det ren katastrof med magen:-/
Sa till Stefan att det skulle gå åt helvete idag....;-(
Min nervositet,att dom skäller på mig och faktum att magen HAR lagt av där i stolen:-/
När hon la på luren dansade jag hula-hula i trosor och mössa så att Hoel kiknade av skratt!

Så...det blev en "vanlig" morgon.Tvättade håret,pyssla i huset,bokade frakt och lagade mat.
Helt i sin ordning-allt i lugn och ro:-)

Jag bokade frakt till 2 hästtäcken som jag sålt.
Jag har blivit sjuk.... SÅLT 2 hästtäcken!!!!!samt att jag ska leverera 1 imorgon som oxå är sålt... 3 sålda täcken....
Alltså...har jag nu bara 60 stycken kvar(!) HAHAHA!!!!
3 sålda-3 nya eller?!
Nää... Har några fler som är till salu:-) så mycket nytt,så måste göra mig av med det gamla:-) har dock insett att jag bara har 1 fleecefodrat regn till Lollo:-/ nu när hon är klippt lixom....hum...

Jag kan även stoltsera att jag nu varit utan redbull i 11 månader:-) inte en enda burk på 11 månader!!!!
Någon frågade idag om jag var allvarligt sjuk?!Säljer hästtäcken och slutat med redbull;-)
Får nog ta och kolla upp det dära:-)

Stallet på eftermiddagen.
Lina och Joel följde med sin farmor hem.... Jag blev själv.
Det var så lugnt och skönt.Stängde av ljudet på telefon och bara var!
ÄNTLIGEN har jag fått i spån i 2/4 boxar!!!!Åh...lyckan är total:-)
Imorgon lyckas jag få en till Box med spån...Thifanys får nog vänta någon dag till!

Även om dagen varit bra.Har jag faktiskt haft en hel del att fundera på.Ja...lite saker att grunda på.
Vänskap?
Att känna sig ledsen.Två faktorer har bidragit till det idag.
I livet finns det alltid människor som bara tar å tar och aldrig ger...
Människor som man är snäll mot,men aldrig får något tillbaka från.Man fortsätter ändå ge och det fortsätter att du aldrig får tillbaka;-( bara för att man är snäll....dumsnäll.
Det gör en så besviken,när man inser att det faktiskt inte betyder ett skit.
Å ja...jag känner mig ogillad och Oomtyckt;-(
Skit samma...antingen fortsätter man acceptera det,eller så sätter man ned foten.
Det andra...tänker jag inte ens prata om-eftersom jag inte har smällt det riktigt än...:-(

Joels "galler" på sängen är borta.Kväll två-funkar relativt bra!Peppar peppar...!!!:-O
Så kikar lite efter en ny säng till Lina,så kan joel ta Linas säng:-) Det är planen;-)

Nu lite skratt till Svenska Hollywoodfruar;-)

Jaha...och vart är 3 och 4 då???

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards