Alla inlägg den 23 november 2015

Av Måna - 23 november 2015 20:41

Stefan är döende...jag är väldigt övertygad!!!
Inatt,eller igår kväll ylade han att jag skulle ÖPPNA fönstret(!!!!)???
WHAT?Den kallaste kvällen hittills och gubben,min fryslort numero ett-vill ha ÖPPET fönster?!
Jag var övertygad om att det var dom sista orden han skulle säga i livet...
Försökte fint med:Det är jävligt kallt ute...
-ÖPPNA FÖNSTRET.
Jaa...då måste jag ju flytta på blommorna.
-ÖPPNA FÖNSTRET.
Och det sitter en krok här i vägen.
-VAD FAAAN HÅLLER DU PÅ MED?ÖPPNA FÖNSTRET!!!
Han var väldigt övertygande och vääääldigt beordrande om detta fönster.
Så det var ju bara å öppna det...
Imorse...var det inte någon som hade en enda kroppsdel utanför täcket kan jag lova.Och dalmatinus hade rullat ihop sig till en minimal liten boll i fotänden...HAHAHA!!!
MEN,Joel som kommit ned till oss under natten-SOV TILL 06:45!!! Hallefuckinglulija!!!!!
Att värmen i det här huset har fuckat ur..är fakta och inte en misstanke.
Nu har han iaf skruvat ned värmen.
Det är STORT,jävligt stort kan jag lova...Stefan i egen hög person HAR skruvat ned värmen.
Han MÅSTE nog till vårdcentralen imorgon;-)

Å jag målar.
Hela dagen har jag målat i köket.Det HÄR blir ju sketa bra:-)
Först såg färgen vit ut?!?Men sen när den torkat är den som i ljust,ljust grå/lila.Blir sketa bra!!!
Nej Jess,jag tog inte färgen du rekommenderade...när jag stod framför Färgprovet i butik såg den ut att vara diarré-färgad(!!!) Det vart linne istället:-)
Och nu har handtagen på lådor och skåp bytits ut:-)
Jag hade naturligtvis räknat fel...ja,jag är ju fan inte förvånad över det heller.Hur svårt kan det vara lixom?!Att räkna hur många man ska köpa?!
Jag kan tydligen inte räkna till 32.... För skulle ju vara 33 då...mutter å MORR!!!!
Imorgon kör vi ett till lager med färg-så att kaoset i köket kan ställas till rätta så fort som möjligt,SEN tar jag och målar bakom kylskåp och frys:-)
Och ÄNTLIGEN,så kommer dom flyttas ihop!!!!Som jag velat i några år typ...!!!
Ska hänga upp julgardiner oxå...när jag ändå är igång;-)

Rummet som är klart,står stilla just nu!Har inte burit ned några kläder än...nää...jag väntar med det tills jag fått hem och monterat ihop hylla numero 2!
Skippar Ikea imorgon... Måste fan göra klart köket imorgon:-)
Har flera dagar på mig den här veckan:-)

Och jaa...jag mår fortfarande som ett wackooo!!!!:-/
Dock undanträngt det HELA dagen...men nu,nu när jag äntligen slagit ned röven i soffan-slår det ned som en bomb över mig.
Skrutt,skrot,skit...blir nog tidigt ikväll oxå!
Hoppas på att det är liiiite bättre imorgon då!
Lina hostar som sjutton där inne på sitt rum;-( hon blir ALLTID drabbad av den där jävla hostan:-(
Hoppas ändå att hon får sova relativt bra inatt ändå!!!

Köket före,med trä handtag.

Köket efter med svarta handtag:-)

Ja...ETT missat:-/
Å tänk...någon dag i framtiden-ska vi byta ut det gula köket:-)
Grått eller svart önskar jag då:-)
Kanske blir om 15 år?!:-D

Till å med katten led av värmen igår och bojkotta sängen för golvet!!!! :-O

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards