Alla inlägg den 2 november 2013

Av Måna - 2 november 2013 18:58

På min födelsedag!

En nuffra som ändras på papperet och tänk...man blir aldrig äldre än 22.

Exakt,inte en dag äldre än 22;-)

 

Dagen har gått i en treårings-trots-tecken.

Jisses amalia,att hon orkar!Jag bad snällt imorse om att hon skulle lyssna på mig,inte rajja med Nicki...Men näähää då:-/

 

Å nu sitter jag som en klappis i soffan.

Ingen bra dag.

Ingen mat på hela dagen:-/ Hur kan det vara så lätt att glömma bort den där maten?Men det känns nu i magen,som om den skulle vilja vända sig ut och in...Mår illa som f-n.

Jag hade planerat eller tänkt att vi skulle äta kina mat/thai mat idag/ikväll...men ingen av oss orkar att ta oss in till staden för att handla det;-( Ingen av oss orkar röra sig.

Så nej,det blir ingen mat idag.

Stefan har varit nere och hämtat chips...HUR sjutton kan han ens tänka tanken?!?!Yiiiiäkkki!!!!

Jag.vill.ha.mat

Att det alltid lyckas bli sådant här.

Men nu ska jag inte tjata om mat och om att jag är hungrig och om att jag inte orkar ställa mig och laga mat och att jag har ont i magen.

 

Joel sov 18:30.

Lina sov 18:45.

Trötta barn och Nicki har däckat på divanen;-)

 

Jag måste säga att jag fått märkliga presenter idag.

Inte alls vad man förväntar sig att få;-)

Av Stefan fick jag...ingenting.En blombukett igår.

Jag börjar bli van...Men jag kanske kan tycka att han kunnat köpt något som Lina hade kunnat ge sin mamma i present.För hennes skull.

 

Vi tar oss genom en dag i taget.

Det är olidligt här hemma...jag mår piss.

Kan inte beskriva den tomhet som Bella lämnade efter sig.

Tyst och Tomt...

Kikar in på filten på golvet som ligger som hon lämnade den lite då och då...kramar hennes koppel,stänger dörren och går därifrån.

Helvetes-jävla-skit!

Det var INTE så här det skulle bli.

Nej,nej,nej!!!!Fan,Fan,Fan!

 

Ingen kan ersätta min Bella.Ingen kan ersätta min Cher.Ingen kan ersätta min Oliver.

Men om någon tror att jag kommer nöja mig med detta-så är det heeelt fel.

Å vad andra tycker och tänker om mitt sätt att leva,det skiter jag i.

Vad som händer i framtiden...det visar sig.


Kalas får en att bli totalt slut,iaf mig.

Skulle lätt kunna gå och lägga mig jag oxå.

Men har bestämt att skit-grisarna till hästar ska in SENT,så jag slipper ösa skit halva dagen imorgon.Och egentligen borde jag gå ned och ställa mig och laga mat.Kommer nästan avlida annars.Det där med kina/thai mat får vi väl ta någon annan dag... Men har verkligen ingen som hellst lust:-/ 

 

Imorgon är det söndag.

Söndag utan planer,fri söndag-som nästan ser ut som en vanlig dag för oss.

Nej,innan jag spyr mera anti ord och missnöje-så ska jag nu logga ut;-) adios!

 

 

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards