Alla inlägg den 8 november 2013

Av Måna - 8 november 2013 08:03

-mamma?!
-ja!
-jag önskar att Bella blir frisk och kommer tillbaka hem igen.
-du vet Lina,Bella kommer inte hem igen.
-nä...Du saknar henne mamma!
-ja Lina,JÄTTE mycket!!!

Var eviga dag,timme,minut och sekund som går utan henne!!!
Å min själsfrände Oliver!
Å min nitiska vakt hund Cher!
Idag kan jag skratta åt sånt som både Cher och Oliver gjorde...men tiden är för nära Bella än.
Allt har sin tid...livet går vidare som inget hänt,som om dom som lämnat oss aldrig funnits...märkligt!

Av Måna - 8 november 2013 07:32

Härom dagen gjorde jag spagetti och köttfärssås,inget konstigt med det!
Eller spagetti...det var sån här rund pasta som ser ut som hjul!
What ever lixom?!
Försöker "piffa" upp maten med "rolig" pasta...eller nått?!
Ja...ja...!
Stekte köttfärsen,krydda,grädde(all matlagning blir extra med grädde vet ni)smakar av-och inser att smakar fruktansvärt!!!!!vafan?!
Smakar av igen...och NEJ-det smakar verkligen inte bra?!
I frustration,tillsätter jag allt jag äger å har från kylskåpet och kryddar med det mesta!!!
Créme fraiche-paprika,mera grädde,chilisås,ketchup,oregano,vitlökspulver,papr
ika pulver,peppar,aromatisk,grillkrydda,1påse tacokrydda,curry...blandar och NEJ,det smakar fortfarande INTE bra!!!!:-O
Skrot!
Det blir som det blir,när det inte blir som det skulle.
Maten klar!
Lina åt med god aptit,jag dränkte maten i ketchup men lyckas bara pilla i mig lite granna...blä!!!
Stefan laddar en tallrik när han kommer in...
Resten av kvällen ligger han med magsmärtor och ojjar sig i soffan....
-det måste ha varit fel på den där köttfärsen!!!
-nej,ingen annan har reagerat!!!
Stefan med sin stålmage,MÅSTE ju ha ätit något annat;-)
Dock tyckte han inte det var äckligt!:-)så det som var kvar-tog han till lunch igår...

Nicki blev dålig igår eftermiddag:-/ hon bara sov!innan vi hämta Lina på dagis var hon pigg och glad.När vi kom hem var hon loj och bara sov-resten av dagen???
Igår kväll låg hon i soffan och magen rumla på henne.
När jag gett henne kvällsmat,kastade hon sig ned på sidan på golvet och börja gny:-/ gick frivilligt till sin nattbur och la sig???

-asså,vad är det med hunden?hon mår verkligen inte bra!innan jag hämta Lina var hon som normalt,men sen efter vi kom hem,har hon bara sovit.Nu gnydde hon efter maten!!hände det något när vi var borta???
-hahaha!jag säger ju det...jag gav henne det som var kvar av köttfärsen!Erkänn att du försöker förgifta mig med råttgift eller nått!!!
-skulle jag väl ALDRIG göra Stefan;-D

Jävla köttfärs!!!
Staccars hund;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards