Alla inlägg den 11 november 2013

Av Måna - 11 november 2013 15:06

INNAN vi gick ut,frågade jag Lina om hon var kissnödig.
NEJ!!!
15 minuter senare var det dags!
20 minuter senare är vi osams.
Jag lovar och svär,jag HAR Sveriges grinigaste barn!!!!
Ibland,eller rätt ofta är det jobbigt,att hon ALDRIG är nöjd,att INGENTING man gör är bra...
Hon gapar,skriker och gnäller om allt...
Det är påfrestande för en annan att försöka hålla humöret uppe:-/
Varför???
Varför kan hon inte en endaste dag bara vara glad,en hel dag?!
Och hur kan man bli så arg för allting?För att man får mjölk i fel mugg,att man får sitta på fel stol,det är för varmt,det är för kallt,fel tröja,kamma håret...you name it!
Får hon inte saft till frukost rasar hela världen!!!och nej...hon får INTE sagt till frukost-vilket bidrar till att hon börjar bråka 07 var eviga dag!!!
Vad gör man för fel?
Vad gör man för fel som förälder!?
Tror jag går åt!!!!
Och NEJ,frökens humör och vilja blev inte till det bättre efter att hon börja på dagis-snarare mycket värre...
Så alla som propagera för det,för att hon var sån här för att hon var hemma:skit ner er!!!;-)

Nu ska jag dricka eftermiddags kaffe.
Lägga Joel.
Läsa några rader i en "nyinköpt" tidning från början av förra månaden...nej,jag har inte hunnit öppna den ännu!!!

Av Måna - 11 november 2013 13:24

Måndags seg.
Vill inte gå ut...
Vill bara lägga mig ned och sova en stund!
Om jag frågar Nicki vad hon vill göra-vill hon gå ut!
Frågar jag Lina vad hon vill göra-vill hon gå ut!
Frågar jag Joel vad han vill göra-så vill nog banne mig han oxå gå ut!
3 mot 1...craaaap!!!!;-)

Av Måna - 11 november 2013 09:50

Måndag.
Tvätt.
Lite sömn.
Stödstrumpa.
Raggig häst.
Minus grader.
SOL.
Rastlös.
Orkeslös.
Brist på motivation.
Blocket.
Bajskorvar.
Matlagning.
Kaffe.
Badrums matta.
Hayday.
Facebook.
Gnäll.
Stök.
Trött.
Damp....

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards