Alla inlägg den 10 november 2013

Av Måna - 10 november 2013 10:13

Igår visade vädret inget regn av betydelse (kl:06:15)
Jonen tjena!!!!strax efter 12 ÖPPNADE sig himlen totalt....och ända fram till 18,då jag kunde kasta in hästarna,öste det ned.
Nej,mina hästar hade inte täcken på sig.
Nej,mina hästar var INTE muntra och glada.
Imorse stod jag och bytte från inne täckena till regntäcken-oh yes...det regnar mycke idag...eller inte?!
Får se det från den ljusa sidan-dom blir inte SKITIGA iaf...dock täckena...

Dricker morgon kaffe nu.
Stallet direkt när jag vakna imorse...idag var det seeeegt!
Kändes som jag stod stilla och inte tog mig framåt:-/
Har dock KVAR att göra lite ikväll...well,det är ganska skönt ändå;-)

Joel sover,Lina leker?!inte van med en lugn morgon!!!tillåmed Nicki the Rat har lagt sig stilla en stund...jisses!!!

Till pyttan en sväng idag!stefan fick ihop bilen igår:-)
Hel bil igen!!!Då tar den oss tur å retur till Kungsbacka?!;-D
Eller Vetlanda...eller...jaa...you name it?;-)

Nu mot duschen för att köra lite akrobatiska övningar på ett ben!!!
Nästa vecka,torsdag eller fredag ska stygnen bort!!!woohoo!!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards