Alla inlägg den 5 november 2013

Av Måna - 5 november 2013 20:42

                   

Av Måna - 5 november 2013 20:11

Ny dag nya tag!

Bilen är fortfarande trasiiiig:-/ Stefan ska riva isär den troligtvis på fredag och sen försöka få ihop den under helgen.Så kan ju hända att jag inte alls har någon bil under resten av nästa vecka...*ha ha ha*

Men det låter sjukt hemskt obehagligt att köra med den...Suck!

 

Ned till apoteket idag för att göra ännu ett försök till en stödstrumpa.Dom hade EN,som jag dessutom fick GRATIS!WTF?!Jomensåatt...dom hade fått in något ställ och då hade dessa lårhöga stödstrumpor oxå varit med.Dessa strumpor är inget som dom har i sitt sortiment och jag hade tur att tre stycken,en i storlek medium,INTE hade blivit sålda.Å eftersom hon inte kunde hitta dom i datorn och inte visste vad hon skulle slå på-fick jag dom gratis!VA???helt otroligt!!!

 

Hämta Lina lite tidigare på dagis,å sen upp till vårdcentralen.En doktor som fick kika på Joels utslag.Svaret jag fick när jag var på bvc var ju:Jag vet inte alls vad det kan vara,smörj med det du tycker funkar bäst.I värsta fall med hydrocortisonsalva... Vilket vi övergick till ganska fort-men ingen förbättring.Å vi fick ju naturligtvis träffa doktor Sven 90+...han som luktar så jädrans gott...Men han sa att det förmodligen är en form av en svampinfektion.Salva utskriven som skall smörjas med i 10 dagar.Lina satt förstelnad av skräck stilla på en stol...Lina och doktorer...men tur för mig.han kikade även i öronen på Joel...vä. såg inte RIKTIGT bra ut än...så vi skulle iaf tillbaka "efter tre månader"Vilket blir i slutet av december.

 

eftermiddagen spenderades LUGN för en gång skull.Joel somna och jag somnade sittandes i soffan och Lina lekte medans Nicki passade på ,likt en piraya,tugga sönder allt som kom i hennes väg...Nää...inte riktigt så illa-men nästan.

 

Så gick tisdagen.

Imorgon är det Onsdag.

Det går fort,jädrans fort.

1 vecka utan Bella.Även om det fortfarande känns som hon är här.Jag ska gå ut med henne...jag ska fylla på vattenskålen,jag ska hämta mat...innan jag kommer på mig själv.

 

annars har jag trehundrasjuttiotvåtusen ord av tystnad att komma med...

Snart dags för älskade sängen,och jag får ta av bandaget-som jag slet av imorse av ren frustration!!!Låret gick INTE att ha lindad-det var bara så.Joo...det hade gått att ha det lindat och jag INTE rört mig en centimeter under hela dagen,bara suttit i soffan och glott.

När jag fick av mig brallorna igår kväll-hängde och slängde bandaget ned över hela benet...mutter...

Stödbandage har varit dagens lösning.

Men...från imorgon ska jag alltså,smidigt få på mig en stödstrumpa-modell lårhög,utan att svära,utan att få psykbryt...giv.mig.styrka.

 

Det var allt för idag i min tråkiga blogg.

Hastalavista!

Av Måna - 5 november 2013 07:16

Förbannade jävla k*k bandage!!!!!!!:-@

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards