Alla inlägg den 3 november 2013

Av Måna - 3 november 2013 10:27

Solen strålar med sin frånvaro och det är tamigfan kallt ute,så där rått!

Vi har haft en vilding i sängen inatt!!!en liten krabat som klängt och försökt ta sig ur sängen ett antal gånger!!!
Men vi blev berikade med lite sovmorgon imorse:-) 07!!!!woohoo!!!!
Det är inte illa;-)

Söndag dårå...
Nada null på planering.
När Stefan kommer in är det stall-tjänst och sen är dagen fri att spendera på bästa sätt.
Jag tror att jag ska föreslå den däringa Kina/thai maten idag...skulle ju passa att avrunda helgen med:-)
Vi har även sjukt mycket kakor kvar,fall någon känner för en söndags fika deluxe:-)
Jag utlovar:kaffe,kaos,kalabalik,beskvier,dumlegrottor,kolaspr
itsar,pepparkakschokladbollar,drömmar och kolarullar;-)
Hade köpt kolatårta och apelsintårta...men den däringa kolatårtan var som att tugga rent socker.
Jag gav bort det som blev kvar till grannen och hans son-som tyckte den smakade bra:-)

Å ikväll ska jag duscha och tvätta håret i det dära medlet...
En lår hög knästrumpa som jag ska ha med mig-går fan inte att få tag på:-/ varit på sjukhus apoteket(vilket dom hänvisade till i kallelsen)men nej,inget av apoteken på m-berg heller...nej,nej,nej!
Så jag får åka dit utan:-/
Å ja-jag är liiite nervös faktiskt...att bara få en kallelse,där det står kortfattat vad dom ska göra-ger ju inte så mycket!
Har man ont efter?
Funkar benet normalt efter?
Får man lokal bedövning eller något annat?
Ja...?!?
Med tanke på alla frågor jag skulle svara på i det sju-sidiga häftet så blev man ju lite frågande!
Men det är imorgon det;-)

Nu lagt Joel.
Lina tittar på tv.
Jag har bäddat ned mig i soffan en stund;-)
Skulle nog kunna slumra en liten stund;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards