Alla inlägg den 20 november 2013

Av Måna - 20 november 2013 14:14

I fredags kom en ny människa in i mitt liv.
En glädjespridare.
Och idag kan jag bara åter igen,efter att ha pratat med henne på telefon,konstatera att hon verkligen är en underbar människa!

Klumpen som befunnit sig i magen sen igår kväll,har nu försvunnit!

Så tråkigt att det blev så här;-(
Men jag måste ta min familj i prio ett.Det måste man alltid göra!!!Och speciellt barnen som inte kan försvara sig själva.

Alice,fina underbara gosiga Alice.Lämnar oss om cirka två timmar;-(
Känns tungt,men absolut nödvändigt!
Jag gillar Alice skarpt och Alice gillar mig,väldigt mycket!
Men Alice gillar INTE Stefan.Alice gillar INTE Lina.
I måndags kväll kom hon hem hit,och varken Stefan eller Lina har kunnat hälsa på henne,för så fort hon ser Lina eller så mycket som hör Stefan,morrar hon:-(
Så kan vi inte ha det.
Så tyvärr lämnar Alice oss.
För Stefans och Linas säkerhet.

Nu kanske jag kan andas lite granna!Så skönt att få prata med en människa som verkligen är bemötande och öppen!
Tack!!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards