Alla inlägg den 5 december 2013

Av Måna - 5 december 2013 14:30

På McDonalds!

Av Måna - 5 december 2013 11:14

Det regnar och det är INTE sommar värme ute!
Vad hittar vi på?
Joo...jag tänkte att jag skulle bjuda mina barn på McDonalds,låta Lina leka i bollhavet,hur länge hon vill.wohoo-bad mum!!!
Orkar.inte.vara.hemma
Om vi sedan fortsätter till något annat ställe-det visar sig...!har eventuellt en ide:-)

Har slagit in två julklappar!
Resten tar vi i traditionell anda:julmusik,vin,paket,papper-snören och tejp överallt;-)
Får se hur länge det tar innan Lina kommer på vart alla klapparna finns;-)

Torsdag idag!
Å vi har ju mini fredag idag-eftersom Lina inte ska till dagis på 4 dagar!
Lite lugnare läge på dagis, så...låter det ligga vilandes en stund...

Imorgon kanske vi skulle ta och baka dessa nedrans lussebullar!
Dock har jag heeela frysen full med vanliga bullar:-/

Det går inte att göra något åt vädret...men fiförfan vad tråkigt det ÄR med detta idag!
Och varför måste det vara halv storm oxå???räcker det inte med piss regn????:-O

Julmarknad i Nora i helgen.Kanske jag och barnen skulle åka på:-)
Meeen...det beror på-VÄDRET!
Vi får se helt enkelt!

Måste in på Coop en sväng innan jag hämtar upp Lina!
Blöjor,majskrokar!!!

Och Joel har fått fler tänder i munnen!

Vad är väl en bal på slottet lixom?!


Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards