Alla inlägg den 11 december 2013

Av Måna - 11 december 2013 21:18

Har bokat frisör:-)
Fixat barnvakt.
Ljuvligt ska det bli;-)
LITE klipp i håret,men det ska i MASSOR av färg och nyanser!!!
Det är väl det där med luggen bara...vet inte OM jag riktigt en lugg människa:-/
Mmm...
Annars gillar jag ju frisyren lixom...!

Dagen blidde en tur till ÖoB för inhandling av lucia-krona...som dom inte hade där!
Meeen...två nya ljuslyktor;-) lite gravljus,chips och två tavelramar!
En sväng till rusta,där dom hade luciakronor,3 fula kuddar och två tvättkorgar!
Kuddarna fick vi åka och lämna tillbaka...eftersom dom var fel lagda och kostade inte alls 79:-/3 st utan 99:-/st...kanske tur det;-)
Träffa Jess på Ikea för lite fika och inhandling av låd-haspar!
Fikan på Ikea sabbade min mage,först gången på två månader....:-/ tänker INTE gå in på detalj...

Lucia ute...
Hade kanske inte räknat med att vi skulle vara ute...att hon SKA vara lucia ute...
Ja,jo...hoppas på bra väder då;-)

Snart dags för den sjukt underbara älskade sängen!!!
Hur kan det vara sååå skönt att sova?!

Elsa och Nicki!!!

Av Måna - 11 december 2013 08:15

Kaos i kex fabriken...

Hörselskydd,kaffe,pruttlukt,musik,hund race...

Do I have say more????

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards