Alla inlägg den 31 december 2013

Av Måna - 31 december 2013 14:20

Jamen just,NU är den uthämtad:-D
Cura på Ica maxi.
Jag som knappt står på benen...där inne med trehundra miljoner andra människor;-(
Men nu snart hemma!
Och jag får väl gråta lite till för att få i mig första tabletten...sen hoppas jag att det ger med sig fortast möjligast successivt!!!
Hallelulija!
Gott nytt jävla år!

Av Måna - 31 december 2013 07:45

Nyårsafton idag!
Och här sitter jag vid frukost bordet och gråter..
Att jag skulle vara bättre var en önskedröm,men att jag skulle bli sämre???:-O
Förutom att jag inte kan svälja,exploderar det i huvudet,har en smärta som heter Allan i vänstra örat och under ögonen sitter det som någon spännings värk.
Har fött två barn utan bedövning,och det var en baggis mot detta...:-O

Överleva ännu en dag.
Hålla tummarna på att barnen är på bra humör hela dagen.
Att Joel sover länge både förmiddag och eftermiddag.
Hoppas och hålla tummar och tår,att detta helvete är iaf lite bättre imorgon!
//24h kvar

Av Måna - 31 december 2013 00:23

Det var kaos inne på jouren idag!
Och jag var inte hemma förns 22:30.
En kraftig hals infektion,som INTE behandlas med penicillin!!!
Vafan?!?!
Skojar du med mig gubbjävel,hade jag lust att fråga.
"Om det inte är bättre om två dagar,kom tillbaka och då får du penicillin"
WHAAAT???
Jag kan INTE svälja,har en dödande migrän och ligger mest som ett spärrmongo i soffan...kom tillbaka om två dagar?!
Äru gaaaaalen???

Han var snäll.Skickade in receptet,så kunde jag hämta ut det OM två dagar,OM det inte blivit bättre...Kåvepenin i tablettform.
Jag åker raka vägen hem,tar fram Joels flytande Kåvepenin,drar i mig 20ml,spottar,hulkar,blir tårögd,svär!
Denna flaska är få egentligen typ sisådär liiite för gammal...men jag skiter i det!
Jag kan ju för faaan inte svälja!!!!

1 1/2 timma senare,nu,känns det(om än bara pytte pytte lite)bättre,jag knövlar inte ihop facet i en ful grimas när jag sväljer,bara i en halv ful;-)
Jag kanske kan få sova inatt...kanske!denna häringa "bäst-före-datum" penicillin'en slog visst ut magen!
Hohojajaa-så nu är klock-fan 00:16 och jag sitter på skithuset:-@

Imorgon hänger jag på låset till Apoteket!så faaan heller att jag tänker vänta TVÅ dagar!
Kan ju inte ens dricka vatten för bövölen!!!!!
Jag.ska.ha.medicin.NU

Bitter,ledsen och arg!
För kan aldrig tänka mig att jag är pigg och glad imorgon när jag vaknar;-(
Vi skulle åka till vänner och fira nyår,äta gott och ha trevligt!
INTE ligga som ett spärrmongo i soffan och beklaga mig,skita i nyår och gå å lägga mig 21,pga att jag är bitter och inte kan svälja.
Som om det inte räcker med sjukdomar 2013????nää...nu ska vi BÖRJA 2014 med sjuka oxå;-/
Skjut.mig
Sump-rumps-jävla-förbannade-skiiiiit!!!!

Nu ska vi se om arselet mitt går med på att gå å lägga sig.
Jag är trött,jag har ont-och behöver faktiskt sova och inte sitta här!!!

OBS:hädan efter,kommer jag ALDRIG att ge varken Lina eller Joel Kåvepenin,ALDRIG!!!
Jaa...i flytande form då rå!

Tack för mig....

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards